13.02.2014

Vaskedag

Torsdagene har blitt vaskedagen her i huset.
Jeg har formiddagen fri og kan pusle i hjemmet helt uten forstyrrelser, og det er deilig. Iallefall når man kan sette seg ned med bloggen og en kopp te før man tusler på jobb.
Jeg har tatt noen bilder av de andre rommene i huset, men jeg tror rett og slett ikke jeg vil/tørr vise de fram før det kommer "nå" bilder av nyoppussede soverom. Hint på hvordan det er pr i dag: fersken/rosa, trehvitt, og blått... 

Grøss og gru! 
Trøsten er at det blir bedre. - En dag.
Nå skal jeg vaske en maskin til og satse på at postmannen har kommet - venter mange spennende pakker fra Ebay disse dager

Ønsker dere en finfin torsdag!
Nå er det snart helg




post signature

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det. Kos deg med ebay pakker

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Christina :) Ebay er så kjekt! Man finner virkelig ALT

      Slett
  2. Åh pakker er alltid gøy å få :D Kos deg masse med de! :D

    Er forresten supersjalu på deg pga det nydelige vitrineskapet! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja! Takk, det skal jeg.
      Hehe, du finner det på Ikea ;)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag