28.02.2014

Siste dag med "vinter"

Siste dagen i februar, allerede og jeg er klar som et egg til knopper på trærne og varme fra sola.
Mars er første vårmånede, men vi kan i grunn ikke klage, for vi har hatt to dager med snø siden jul og den siste uka har vi hatt temperaturer opp mot 15 grader! Frykten er at det kommer metersvis med snø i mars, når alle dere andre får vår, men jeg håper, og krysser alt jeg har for at vi slipper. Sommeren hopper vi ofte over her i midt-Norge, men nå synes jeg jaggu vi kan slippe vinteren for en gangs skyld.
 
Det flotte med våren er alt dagslyset som slipper inn gjennom (alt for møkkete) vinduer.
Leiligheten vi bor i nå er litt smalere enn den vi hadde, så den er mer gjennomlyst og jeg må si at jeg liker det! Masse nytt på interiørfronten så jeg kan ikke si meg annet enn fornøyd med starten på 2014.

Nå gjenstår det bare å ønske dere en riktig god helg

Bildene er fra min Instagramprofil
Stinelervik heter jeg, og følg meg gjerne

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag