26.02.2014

Sist i seng = netthandling

Grøss og gru! Det skjer alt for ofte.
Familien sover og jeg sitter å leter etter inspirasjon. Synes også det er gøy å huke av sine favoritter på diverse nettbutikker og deretter gå ut derifra. Men noen ganger hender det at jeg trykker "bestill" knappen i stedet. Som regel leter jeg på flere nettsider når jeg finner noe jeg vil ha, og ender som regel opp med det billigste, eller den nettbutikken som jeg finner mest mulig for pengene.
Flere som kjenner seg igjen?

Nå er jeg klar for vår, og nye favoritter er på tur inn døren
Brettet står allerede på plass på kjøkkenbenken og venter på den nye tørkerullholderen.
Ikke minst gleder jeg meg til å få på plass de nye lysestakene på spisebordet sammen med kunstig hortensia for en gangs skyld. Nå er jeg lei av å kjøpe ny hver måned! Jeg tror det blir en fin vår på interiørfronten

People who say money can't buy happiness clearly do not know where to shop


post signature

6 kommentarer:

  1. Moro med noe nytt. Hvor er lysestakene fra, de var kjempe fine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      De fant jeg på hjemforalle.no :)

      Slett
  2. hihi, kjenner meg igjen ja:)
    Spesielt det med og legge i handlekurven, og så klikke meg ut fra nettbutikken etter lang tid, hoho:))
    Så rare vi er ♥
    Fine ting du har shoppet deg da, og disse Hortensianene ble en suksess skjønner jeg -- kult:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ikke sant :p
      Takker - jeg trenger litt nytt av og til :)

      Slett
  3. Kjempefint! Hvor er brettet og blomstene fra? ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Brettet er Riviera Maison kjøpt på Frk Wickstrøm i Trondheim. Blomstene bestilte jeg fra Stabbursbua

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag