06.02.2014

Lengter etter vår

Mildværet fortsetter her i Trondheim og jeg er så utrolig klar for vår!
På grunn av minimalt med snø over Trøndelag sitter jeg å håper at vi kanskje har hoppet over vinteren i år. Prøver å si til meg selv at jeg kan ikke bli så skuffet hvis det kommer et lass med snø nå som blir liggende i noen måneder. Men i mitt hode er det vår.

Jeg merker det på humøret og inspirasjonen jeg får hvert år.
Jeg hører småfuglene synge når jeg går til jobb, det er lysere og jeg gleder meg til å få gjort litt utendørs i årstiden som kommer, med større plass og bedre solforhold.

For første gang har jeg satt sammen et antrekk som kommer på bloggen. Dette er overhodet ikke en moteblogg, det vil det nok aldri bli heller, men slik er det i mitt hode akkurat nå: Klar for shorts, lette sommertopper og pasteller. Våren, jeg er klar for deg!
post signature

4 kommentarer:

  1. Fantastisk! Gleder meg masse til våren selv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal bli så godt nå :) Vi er heldigvis over mot lysere tider så dette lover bra. Kan ikke få si nok ganger hvor jeg håper at snøen uteblir fremover

      Slett
  2. Åh som om jeg skulle sagt det selv! Jeg er også superklar for våren, men aller helst kan egentlig sommeren bare komme. Hehe! Jeg kunne hatt sommer året rundt! :D

    Ønsker deg en kjempefin helg Stine!! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig!
      Heldigvis går det mot lysere tider

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag