01.02.2014

Herlige lørdagskveld

Hei, og god lørdagskveld!
Tror alltid jeg får masse tid til bildetaking og blogging med frihelg, men det er først nå jeg føler jeg kan senke skuldrene mellom barnepass, skittentøy og matlaging. Samtidig er det godt å bare bruke tiden på barna også, og glemme tv og Internett for en stund. Prøver å ikke sette av så mye tid til det når barna er våkne (men det er jaggu ikke lett - rart hvor avhengig man blir av forskjellige duppeditter). 
Derfor ble det et litt seint innlegg fra meg.

Håper dere har en super lørdag - imorgen skal jeg ta med hun største i Pirbadet.
Smokkesluttgave hun skulle få velge selv for snart et halvår siden., tiden flyr virkelig


post signature

4 kommentarer:

  1. Viktig å bruke tiden på slike ting, så får bloggingen komme når det kommer!! :)

    ELSKET den fine lysestaken, hvor er den fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt klart :) Trenger påminnelser hele tiden, og alt blir en vane tilslutt.
      Den vegghengte er fra Lene Bjerre. Kjøpt hos Drømmehuset før jul! Elsker den :)

      Slett
  2. Så flott dere har fått det i det nye huset :))


    Ha en nydelig Søndag,
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusten takk Jatte :)
      Ha en fin dag

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag