27.01.2014

Tilbake fra Gave og interiørmessa

Hei igjen dere.
Det har gått noen dager siden sist, og jeg har vært en helgatur i Lillestrøm for å være med på Norges Varemesse. Siden jeg startet som blogger for Frk Wickstrøm i høst, fikk jeg den store glede av å få være med på årets messe, innkjøp og få sett fra innsiden hva som ligger bak min store lidenskap for interiør.

Det var gøy å møte designere, høre kommende trender, se hva som kommer på markedet, og ikke minst drømme seg bort i interiør i 3 hele dager. Det kan sammenliknes med å være på en gedigent kjøpesenter med alt man ønsker. Hjertet pumper litt ekstra i det man går mellom hyller fylt av spennende nyheter. Mer som et lite barn i en stor leketøysbutikk, vil jeg tro.

Det er ingen tvil om at våren kommer til å bli knakende fin på interiørfronten. Vi har bestilt så utrolig mye stilig til butikken, og jeg har allerede begynt å spart for å kjøpe flere av de tingene vi bestilte på messa.
Har tatt noen bilder slik at dere også får se litt bak fasaden

Første dag: fersk i gamet, wienerbrød og hvitvin til lunch - OH YES!








 Gosh, dette kan jeg like!
Ønsker du å se mer kan du lese Frk Wickstrømbloggen . Der har jeg blogget gjennom hele helgen fra messen. Ellers finner du våre blogginnlegg der gjennom hele uka.

Line bak bloggen Har en Drøm var med oss på lørdag og hun har skrevet et  knakende godt innlegg HER

Ha en fin kveld! Jeg har litt på husmorsfronten å ta igjen. Godt å reise bort, men jaggu godt å komme hjem igjen også
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei igjen Stine, og takk for sist ja, suuuper koselig og endelig få hilse på deg:)
    Og kjempegy og få bli med dere en dag på jobb!! :)

    Det kommer helt klart mye lekkert inn til dere ja, synd man ikke er trønder:)
    Var mye lekkert og se på messen, blir nok en spennende vår:)

    Ha en fin kveld, tipper det var mye kos med jentene når du kom hjem:)

    SvarSlett
  2. Mye fint, kjenner jeg er litt misunnelig ;)
    Hørt rykter om aaaaltfor mye fint!

    Klem fra meg.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag