13.01.2014

Stortrives i ny stue

God kveld.
Nå er hverdagen virkelig i gang. I helgen har vi vært i flyttebobla, og hatt all verdens med tid til å sette på plass tingene våre og vaske ut i sene nattetimer. Nå må vi forholde oss til barnehage og jobb igjen, og får ikke så mye sammenhengende tid i hjemmet. Det er mye som gjenstår enda. Esker og sekker er delvis plassert i riktig rom, men det er fortsatt lenge igjen til jeg har full kontroll føler jeg.
Ikke vil jeg stresse heller, for her skal vi bo i mange år og vi skal trives.

Familien er samlet og vi må bli vant til den nye tilværelsen.
Jeg storkoser meg i vår nye stue, og bedre lysforhold i denne gjør at jeg blir mer fornøyd med bildene også, ergo artigere å vise frem på bloggen. Har knipset noen bilder i kveld også.
Ha en fin kveld da, dere!







post signature

13 kommentarer:

  1. Såå flott Stine!! :D :D Du er såå flink til å fikse hjemme. Også SÅ flott på Så kort tid.. jeg tar av meg hatten for deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Veronika. Kan ikke skryte av at resten av leiligheten er like plettfri, men sakte men sikkert, rom for rom så kommer vi i orden :)

      Slett
  2. Ser ut som dåre har fått det riktig så flott :D liker godt kontrastveggen!!

    Ha en fin Tirsdag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jatte :) Jeg elsker den, rett og slett. Stua fikk litt mer dybde og alt blir ikke så klassisk med den tøffe veggen synes jeg. Trengte det virkelig

      Slett
  3. Nydelig kontrast vegg ♥
    Og så fint skap du har, vil du si hvor det er fra? (Det hvite med glass-dører)

    Gratulerer med nytt bo, og det vi ser her var virkelig helt nydelig. :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk Kari :)
    Skapet er fra Ikea (liatorp serien) og jeg har byttet ut knottene med Lisbeth Dahl sine :)

    Her kommer vi til å trives :) Enda mer når resten er pusset opp vil jeg tro

    SvarSlett
  5. Flotte bilder, gratulerer med nyleiligheten:))
    Herlig!! ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk :) Nå gleder jeg meg bare til å pusse opp bad og soverom :D

      Slett
  6. så fint det blir hos dere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette! Vi trives kjempegodt og tror vi kommer til å gjøre det i lang tid fremover :)

      Slett
  7. Så fint! Hvilken farge er det på veggen? Den der skapet står? Caffe latte? Sand? Synes den var så fin =)
    Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ferdigmalt smartpanel, og jeg trooor det er Caffe latte ja.
      Veldig fornøyd med en lys vegg som er mørkere enn møblene :) Kan fort bli for sterilt med helt hvitt overalt synes jeg :)

      Slett
  8. Gud vad fint du har!:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag