11.01.2014

Nytt kapittel i ny leilighet

Hei igjen!
Det har gått noen dager siden sist, og jaggu har det skjedd ting.
I går fylte jeg 26 år, og feiret med å flytte inn i ny leilighet. Komplett kaos og slitne bein er resultatet etter denne helgen, men vi jobber på spreng for å få ferdig mest mulig før Tuva kommer hjem i morgen.

Vi har hatt utrolig god hjelp og folk har vært så effektive at det er jaggu ikke mange kassene igjen før vi er i mål. Stuen er mindre enn den vi hadde, men jeg synes vi har fått det mye koseligere her på ett døgn, enn vi klarte på 2 år i den andre leiligheten vi hadde. Jeg tror vi kommer til å få det kjempefint!

Soverommene er per i dag både rosa og blå, men med tid og stunder skal vi sette igang med oppussing, så lite bilder fra de rommene nå.  I kveld deler jeg bilder fra stua og kjøkkenet som begynner å ta form
Ha en fin lørdagskveld





 
post signature

8 kommentarer:

  1. Love your taste <3 Gleder meg til å se mer fra deres nye hjem! Håper dere trives :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Så hyggelig å høre :) Kommer nok til å bli en del interiør og hjem i tiden framover nå tenker jeg :)

      Slett
  2. Så koselig dere har fått det i det nye hjemmet :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Begynner å slå meg til ro på stue/kjøkken nå iallefall. Resten er kaos :P

      Slett
  3. Gratulerer med dagen på etterskudd!! :) Ser ut som dere har fått det kjempefin, likte sølvtapeten veldig godt! :) Gleder meg til å se enda flere bilder av den nye leiligheten. Tuva kommer nok til å like seg her ja.
    Ha en finfin søndag. Klem fra Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette :)
      Den er rålekker! Veldig glad den var sånn, for jeg tror ikke jeg hadde turt å lagt den selv. Nå er jeg veldig fornøyd da :) Kommer nok masse bilder fremover. Mest av stue og kjøkken, da det andre må pusses opp pver tid

      Slett
  4. Åh gleder meg til å se enda mer :D :D

    Og stilen din er jo bare SÅ smakfull <3

    Gratulerer så mye Stine med et år eldre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :D
      Stas med både ny leilighet og bursdag (selv om jeg nærmer meg 30 farlig fort!)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag