28.01.2014

Ny veggklokke

Føler jeg begynner å lande litt nå etter helgens store messe.
Det er ikke tvil om at hjernen har fått mye å tenke på, både i forhold til nye varer i butikken, men også hvordan jeg ønsker å ha det i heimen.

Tidligere har jeg alltid kjøpt masse små lysestaker og andre pynteting, men etterhvert savner jeg noe store interiørting. Slik at man slipper at alt ser så rotete ut. I den siste tiden har jeg heller kjøpt meg litt færre, store ting som tar mer plass men som gjør stuen mer stilren, synes jeg.

Noen av pengene jeg fikk til bursdagen min ble i dag til en ny veggklokke.
Har hatt lyst på denne lenge, og føler den kom riktig til sin rett.




Nå er det invitert til fotballkamp nede i kjellerstua. Hørte noe om "hellige timer" og ingen forstyrrelser, så da blir det en rolig kveld med blogg og bilder. Ønsker dere en riktig fin kveld

post signature


Edit; nå har gutta hentet dataen min pga noe streamingtrøbbel med den andre. Da blir det "Bolig Drøm" og tv istedet. Høres godt ut det også

12 kommentarer:

  1. Der var den fine klokken ja ♥ Passet perfekt:))
    Jeg er som deg, mange små lyskopper og småstæsj som har blitt pakket bort her i huset, orker ikke mer nips:)
    Mye bedre med litt færre, større og dyrere ting, enn mange sm¨å:))

    Ha en fin fin kveld Stine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, endelig :P
      Takk det samme Line

      Slett
  2. Svar
    1. Ja, den er lekker. Sett på den en stund nå, så endelig kom den på plass :)

      Slett
  3. Svar
    1. Takk :)
      Veldig fornøyd selv også

      Slett
  4. Den var kjempefin! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant :) Tar litt plass, men jeg synes det er stilig

      Slett
  5. Helt enig i det du skriver, at mindre småpynt gjør at det ser mer ryddig ut. Har en del kaste-sjauer innimellom, der jeg rydder "unødvendig" pynt bort på loftet.
    Nydelig klokke, har lyst på en sånn en jeg og , hvor har du kjøpt din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det må til en gang i blant. Nå har jeg samlet de fleste små lysestaker på et stort brett, slik at det ser ut som en stor detalje :P Vi har den på jobb på Frk Wickstrøm i Trondheim Anette Karlsen :) Kan selvfølgelig sende

      Slett
  6. Lekker, hva koster en slik da? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror den kostet i overkant av 1300,-

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag