29.01.2014

Lampeskjerm på plass

Ingen tvil om at det tar tid å komme seg i orden etter flytting. Vi har bodd her i over 3 uker, og fortsatt har vi en del i kjelleren som skal på plass etterhvert. Men det er godt å ikke stresse, samtidig som jeg kjenner veldig på at det blir godt den dagen vi er ferdige med akkurat utpakkingen.

Det ble flyttet mye den kvelden vi tok over, og noe av det jeg ville ha med meg fra den forrige leiligheten var lampeskjermen over spisebordet. Det er en Tine K lampeskjerm som jeg siklet på lenge før jeg fikk den i fjor høst. Nå er den på plass i nyheimen vår og jeg hadde nesten glemt hvor fin den var.

I morgen har jeg formiddagen fri og skal prøve å ta litt bilder i dagslys slik at  dere får se litt mer.
Håper dere har en fin kveld



post signature

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk :)
      Får ikke så mye hjelp av dagslys akkurat nå, når klokken har passert 20 :P Ha en fin kveld

      Slett
  2. Den var kjempefin!! Kom virkelig til sin rett der :) Har hatt lyst på en slik selv, men må først finne en plass :) Hehe, ha en fin kveld videre

    SvarSlett
  3. Så lekkert :) Hvor er det flotte kurvfatet ditt fra?

    SvarSlett
  4. De er knallfine de lampene!!
    Her har vi desverre spotlights overalt, så det passer ikke med lampe i taket over spisebordet;(

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag