07.01.2014

Hjemme er det kAoS

Pakkingen er i gang! Måtte bare titte innom for å gi en liten statusoppdatering.
3 små dager til vi flytter alt vi har og eier noen hundre meter borti vegen og huset står mildt sagt på hodet. Alt skal i esker, sorteres, kastes eller repareres og mamman min har gitt meg fri i dag for å pusle hjemme mens barna er i barnehagen. Snakk om snille foreldre!

Dette er langt i fra bilder jeg er komfortabel med å knytte opp mot der jeg bor, men sånn ser det altså ut i skrivende stund. Det er når alt skal i esker man virkelig ser hvor mye man har. Mye ræl, men også ting som betyr noe for meg. Tuva synes ikke det er særlig koselig i stua vår nå, og gleder seg til å komme "hjem til morfar" for å få helt eget rom og lekene side i fred (tror hun)

Skal hive meg rundt igjen med pakkingen jeg. Gleder meg til å vise hvordan vi får det. Mye blir nok likt da leilighetene er ganske så like. Iallefall i hovedetasjen, men jeg tror vi kommer til å trives bedre der.
Keep up the good work og kos dere med mine kaosbilder til neste gang jeg stikker nesa innom





post signature

4 kommentarer:

  1. Er først når man skal pakke ned man innser hvor mye greier en har. Spennende med ny leilighet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja! Bare 2 år siden vi flyttet hit også, men jaggu har det blitt samlet på mye rart! Nå renskes alt bort og ting kastes/gies bort over en lav sko :)

      Slett
  2. Ja fytti hvor mye man faktisk har! :P

    Lykke til med flyttingen. Gleder meg til å se den nye leiligheten :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Kamera er med overalt nå :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag