21.01.2014

For en kalde!


Brrr!
Så kaldt det har blitt. Egentlig er jeg så klar for vår med en gang julen er ut av stua, og siden vi bare har sånn halvveis vinter uansett (mange minusgrader og bittelitt snø) så synes jeg sola kan komme fram litt mer og varme kalde trønderkropper.

Kan igrunn ikke klage, for vi hadde plussgrader til langt ute i desember, men håper enten at det lysner, eller at vi får skikkelig vinter i noen uker til. Det positive er at det er desto koseligere å pakke seg inn i pleddet på sofaen. Noe varmt i koppen og tente lys, så har man den beste innestemningen. Stue og kjøkken har fant på plass etter vi flyttet inn, og vi har hatt noen runder med befaringer på bad og soverom. Gleder meg til ting begynner å skje!

Nå først venter Gave og interiørmessa i Lillestrøm til helgen.Jeg gleder meg som en gal, og så takknemlig for at jeg får være med Frk Wickstrøm på innkjøp.


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag