16.01.2014

Farger til soverom

God morgen!
Knallstart på dagen i dag her i huset. Jentene var oppe kl 06, fikk stelt seg og lekt sammen på rommet til Tuva slik at jeg fikk tid til å sminke meg litt også. Perfekt start! 
Nå er begge levert i barnehagen og jeg har satt meg ned med soverominspirasjonen. 

Gardiner og senggavl på vårt nye soverom med tiden kommer til å gå i sand, og jeg ønsker meg en lys, men behagelig farge på soverommet - ikke typisk hvit. Den må passe både til interiøret og listene som blir egghvite og jotun har så utrolig mange flotte farger. 

Derfor lurer jeg på: er det noen som har supre soveromsfarger å anbefale meg? 
Tror, dessverre, marrakesh blir litt for mørk, men har sett på både myk, hvit lin og sand.

Gleder meg til å komme igang.

post signature

1 kommentar:

  1. Vi har sand i stuen vår nå og den er så fin at vi kommer til å bruke den i den nye leiligheten vår også:-) ikke for mørk og ikke for lys, helt perfekt:-)

    Hilsen Stine Marie

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag