19.01.2014

Bursdagsfeiring

Hei dere!
Hatt ei koselig helg? Her har den i grunn vært mest hektisk. Jeg har selv valg det, men kjenner at i dag er det godt at det er søndag. Jeg har hatt to jenter som har vært veldig mammadalt, og Live vil helst sitte på fanget også når jeg tisser, så da er det ekstra godt når det blir kveld og man får litt albuerom igjen.

I dag hadde vi invitert storfamilien til forsinket bursdagsfeiring, og jeg har prøvd å aktivisert jentene med baking. Helgen har resultert i pikekyss, knekkebrød, skolebrød/boller og sjokoladekake. ( itillegg til et brett marengs og en sjokoladekake som endte i søpla) Verd det, men kjenner jeg er sånn passe sliten.

Nå blir det avkobling på sofan - håper å fortsette gode rutiner og står opp supertidlig i morgen også!
Ha en fin kveld
Stor stas med egen deig. Mesteparten endte vell i magen fremfor stekebrettet, men jentene kosa seg 
Velbekomme

Tuva hjalp mammaen og lage/pynte kake
Go'pian

6 kommentarer:

  1. Ser ut som dere hadde en fin dag :). Ønsker dere god uke

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Hyggelig å ha besøk og være sammen med familien synes jeg, så dette er midt i blinken

      Slett
  2. Søte jenter du har Stine :) Ser ut som en fin dag med ekstremt mye namnam! Fikk plutselig meget lyst til å sette i gang litt baking selv her nå så får se hva formiddagen bringer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Sissel :)
      Bak ivei! Det er så koselig

      Slett
  3. Tante Elin20/1/14 18:20

    Meld deg på kakekrigen, Stine :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Hakke tid, tante :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag