05.12.2013

New in: adventsstjerner til kjøkkenet

Er det ikke herlig når du ser noe du bare MÅ ha?
Jeg har den følelsen altfor ganske ofte, spesielt etter jeg begynte å jobbe med klær og interiør.

Nyeste innkjøp er disse fantastiske adventstjernene som har kommet opp i kjøkkenvinduet vårt.
Valgte å gå for to forskjellige størrelser da jeg synes det er en gøy effekt, samtidig som det bryter litt med mønsteret ellers i leiligheten. De gir et veldig koselig lys, og det er noe jeg har savnet på kjøkkenet siden vi flyttet hit.



Etter en 10 timers arbeidsdag var det godt å komme hjem, slenge beina i sofaen så kommer kjæresten hjem med sushi snart - yummi!

Ha en riktig så fin kveld, snart er det helg #tommelopp

post signature

6 kommentarer:

  1. Så flotte julestjerner, har selv en pappstjerne og elsker den!!

    Nyt førjulstiden,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har også pappstjerne på stua :) Disse er faktisk av tøy - mer sånn strie eller hva jeg skal si. Minner meg om julenissens strisekk egentlig, og de gir så fint lys :)

      Takk det samme Jatte :)

      Slett
  2. De er knallfine de der:)) ♥
    Herlig med litt ekstra flott lys i huset... alltid så trist og pakke de ned i Januar:(

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja! Gruer meg allerede og har tenkt ut "unnskyldninger" for å la de henge litt lengre :P De er jo liksom ikke SÅ julete :P

      Slett
  3. Utrolig fine julestjerner, hvor har du kjøpt de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Vi har de der jeg jobber, på Frk Wickstrøm på Heimdal i Trondheim. Søk oss opp på facebook, og bor du et stykke unna kan vi sende varer :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag