01.12.2013

Jul i hjemmet

Det ble tyidlig jul i år.
Jeg pleier å pynte huset rødt til 1.desember, men i år ble det ekstra tidlig. Sist mandag etter jobb klarte jeg ikke å holde ut lengre. Julegardiner, duker, ja til og med adventsstjernen ble plassert i vinduet. Uka som gikk var veldig hektisk, så godt å starte tidlig. Nå er det meste på plass og vi skal gjøre vårt  beste for å få en rolig desember her hjemme før vi reiser på juleferie.
Jeg liker atmosfæren som blir i stua når julen har kommet inn. Lysene, alle tekstiler og kontrastene i det røde gjør noe ekstra med den hjemmekoselige følelsen. 
Barna er nå i ekstase etter første luke i kalenderen er åpnet og vi venter spent på årets første episode av julebarnetv. En magisk tid i møte



 post signature

13 kommentarer:

  1. Du har det så fint Stine :) Ha en finfin adventskveld <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Benedicte :) Så koselig å høre

      Slett
  2. Svar
    1. Tusen takk :) Ha en fin kveld

      Slett
  3. Her var det full julestemning ja. Koselig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa, koselig,synes jeg :)

      Slett
  4. Kjempekoselig :)) Glemte helt og kjøpe med meg røde lys fra jobben på Lørdag så her ble det litt stusselig når jeg skulle pynte. Så det må jeg huske imorgen !!

    Ha en fin desemberuke,
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg trodde ikke jeg skulle ha særlig til rød jul mer jeg, men i år er den jaggu rødere enn på lenge :) Koselig

      Slett
  5. Ååhhh, så koselig du har det! :)

    ♥ Lizbethosnes.com

    SvarSlett
  6. SÅ fint! Jeg er helt enig, det blir en helt spesiell stemning i huset med julelysene og pynten! Helt fantastisk!
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hanne :)
      Elsker stua vår akkurat nå :P

      Slett
  7. Fine julebilder! Julepynten er nå kommet frem her, den flyttes rundt for å finne sin perfekte plass :)

    Klem C.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag