12.12.2013

Husvask: check V

Er det noe av husarbeidet jeg virkelig hater, så er det gulvvask!
Ganske ironisk i grunn, for jeg blir urolig i kroppen når det er rotete og støvete rundt meg, men alikevell klarer jeg å finne på unnskyldninger i mange dager for ikke å ta husvask. For det første er det tungvint å vaske gulv når jentene er våkne. For er det en ting som får meg forbanna, så er det at noen trår på nyvasket gulv, uansett hvem det er. For det andre er det alt for mørkt når de er i seng, for da vises ikke flekkene lengre, og gulvvasken blir utsatt enda en dag.

Vel, nå har jeg hatt unnskyldninger alt for lenge, så i dag ble moppen funnet frem, og helgavasken i stua er tatt. I helgen skal boden til pers, og ting skal pakkes i esker på vei mot et ryddigere hjem og kanskje flytter vi på nyåret, så greit å begynne allerede nå.

Iallefall, masse nytt fint på jobb, og noe ble med hjem etter seinvakt i dag også.
Siden stormen herjer utenfor veggene våre var det koselig å rydde litt, ommøblere litt i interiøret og sette seg i sofaen med god samvittighet. Måtte ta litt bilder, tross dårlig lys, men sånn er det på denne tiden av året.
Nå venter en arbeidsdag i morgen før helg! Jeg gleder meg









post signature

4 kommentarer:

  1. Kjenner til det.. her har hundene spist tyggeben inne idag å det er slik som klisser seg ned i gulvet, i tillegg har det smeltet masse snø så det er sølete ute, trenger vel ikke nevnet at gulvene ser helt gruuuuusome ut!! bah.. sitter her nå midt i natten og kvinner meg opp til og vaske dem før jeg legger meg, vet jeg angrer imorgen om jeg ikke gjør det nå *ler*

    Fint du har pyntet, elsker det fatet med føtter :D

    Ha en finfin adventshelg,
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, veldig kjent!
      Tusen takk, jeg er så glad i stemningen i stua når julen har kommet inn

      Slett
  2. hehe, kjenner meg igjen ja:)
    Irriterer meg hele dagen, men når mørket kommer er det glemt:))

    Får ta en skikkelig tørn i helgen.

    God helg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, er det ikke typisk? Skal ta en runde på nytt i morgen jeg (deadline mandag) så er jeg ferdig for i år :P

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag