22.12.2013

Siste kveld før ferie

Ikke mye som har skjedd siden sist, igrunn.
Huset er fortsatt ikke så ryddig som det burde vært så tett opp mot julaften, men i morgen setter jeg kursen til Hitra, så det får bare være. Faktisk er det mer kaos nå enn sist jeg oppdaterte, for fredag kom hele barnehagegarderoben til jentene hjem og alt har ikke kommet på plass helt enda. Skylder på sliten mamma og små barn som krever all oppmerksomhet.

Helgen har blitt satt av til Tuva og mammatid.
Vi har bakt pizza, koset oss på badet, sett filmer, lekt på rommet, spilt brettspill og gjort alt hun vil . I går var vi en tur på kino for den nye Flåklypa filmen før jeg var på julebord med jentene.
Godt å sette av tid til storesøster også og jeg har vært veldig bevisst på å legge bort telefonen når hun har vært i nærheten og virkelig gi henne alt jeg har av tid og tilstedeværelse.
En herlig helg og fin avslutting på året.

Bloggen tar fra i kveld en liten juleferie, og jeg er tilbake på det nye året.
Data og kamera blir med på tur, men lover ikke jevnlig oppdateringer da det er godt å sette alt annet på vent, og bare nyte tiden med familen, god mat og kjentfolk og håper dere også klarer å senke skuldrene og nyte de siste dagene av året.

God jul. og takk for et fint år - gleder meg til å ta fatt på 2014 og gjøre det til det perfekte år

Tapasjulebord med jentene - så utrolig deilig

De beste i verden 
Lys er tent og jeg skal bruke resten av kvelden i sofakroken, og kanskje ta fatt på litt rydding/pakking



2 kommentarer:

  1. koselig;) vi så flåklypa idag. Ha en fin jul og godt nyttår!:)

    SvarSlett
  2. God Jul til deg og dine, kos dere masse ♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag