30.11.2013

VINNERE I GAVEDRYSSET


Fortsatt noen småpremier igjen, men siden jeg har sagt at vinnerne skal trekkes i dag, så deler jeg ut premiene så langt allerede nå.

Vi har besøk i helgen og jeg skal på julebord med helsekosten i kveld så timene strekker ikke til overalt. Litt slitsomt, men da er det godt å utsette ting med god samvittighet og vite at man får bli flinkere til å fordele litt på dagene som kommer. Her kommer vinnerne over de 7 første premiene


1) Valgfri Nordbjørn vinterdress fra Jollyroom
Gratulerer til FRU THORESEN

2) 1000,- gavekort på festklær fra Lindex
Gratulerer til BABYBOBLE

3) 3 mnd prøveabonnement fra Pickatale
Gratulerer til MBEKKEVOLD

4) Kakekandelaber og sugerør fra Festfabrikken
Gratulerer til PRECIOUS HOME

Gratulerer til ELISES

6) Merklappjern fra Merkalt.no
Gratulerer til KARI

7) Spapakke fra Medica Nord
Gratulerer til EIRIN

Tusen takk til alle som har deltatt og en stor takk til flotte samarbeidspartnere som VIRKELIG har vært rause med gavene. Jeg hadde aldri klart dette uten alle dere. Håper dere blir fornøyde med gavene deres.
Ha en god lørdag
post signature

3 kommentarer:

  1. Så innmari gøy å vinne altså! Tusen takk Stine ❤ Nyt helgen :)

    SvarSlett
  2. Kjempegøy! Gleder meg:)
    Tusen takk:)

    SvarSlett
  3. Hipp hurra! Tusen takk, kjempestas å vinne noe så flott :)
    Ha en herlig helg! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag