16.11.2013

Premie #3 - Pickatale

Pickatale har jeg blogget om før - en app til Ipad med bøker og illustrasjoner for barn i alderen 1-8 år.
Det er en app vi bruker jevnlig, både som kosestund samtidig som storesøster laster ned og hører sine favoritter som lydbok. Man kan velge selv om man vil bli lest for, eller lese selv. Trykker man på bildene forteller appen hva det er, samtidig som ordet i teksten skifter farge. På den måten kan barn på sikt kjenne igjen ordene og man får læring på mange plan samtidig.

Dagens premie er det, selvfølgelig Pickatale som står for.
Du kan vinne 3 måneders abonnement med hundrevis av bøker både på norsk og engelsk.

"Vi har bøker som passer for de aller yngste med lite tekst, masse farger og fine bilder, og bøker som passer for de litt eldre med mer tekst og spennende innhold."

I tillegg til et gratis abonnement deler Pickatale ut 5 klokker med uglemotiv, så her er det store vinnersjanser

Legg igjen en kommentar i innlegget under og du er med i trekningen. Husk mailadresse.
Jeg trekker en vinner 30.november

Lik også bloggen på Facebook - da blir jeg så glad

------------------------------------------------------

Vi skal feire mormors 70 årsdag i kveld, og kommer tilbake senere med bilder av kaken i den anledning. Mer oppdateringer får dere på Instagram @stinelervik
post signature

17 kommentarer:

  1. Jeg er med :-)

    Lisenorve@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er også med! Ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  3. Blir gjerne med :)
    Ha en fin kveld! Hilsen Nina

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med!

    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg er med:)

    natazha@aegeland.com

    SvarSlett
  6. Dette hadde vært fint å vinne, både liten og stor (av barna;) ) liker lydbøker;)
    Klem fra frk- muffin (a) muffin. No

    SvarSlett
  7. Jeg er med:) bk_bv@Hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er også med.
    kristinmerete@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jenta på 15 mnd hadde nok satt pris på denne :-)

    SvarSlett
  10. Prøver lykken:) Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Dette hadde vært perfekt for Madelen :)
    iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Jeg er med :)
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Vil gjerne være med!
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Datteren min elsker å høre på lydbøker, så derfor vil jeg gjerne være med i trekningen av denne fine premien.
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med :)
    Camilla h, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Haha, håper på ekstrapremie jeg da - elsker ugler:)
    Lolenay0@live.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag