13.11.2013

Paljettputedilla

Det startet med at jeg vant en paljettpute fra Senze of joy for et års tid tilbake.
Den ble fort en favoritt i sofaen, og siden den ikke var noe god å ligge på fikk den være i fred for både mann og barn. 

I høst bestilte jeg en liten paljettpute i kobber, og i går kom en ny gull/brun pute i hus, denne gangen fra Ebay. Den er griselekker og jeg synes det gjør seg med et slikt glinsende materiell i en ellers så stor og grå sofa. Familien for øvrig deler ikke samme entusiasme for disse putene og jeg finner de ofte slengende rundt på gulvet. Tidligst i dag tidlig sto Live og kastet de ned fra sofaen, for så å sette seg tilrette og se barne tv.

Jeg må vell bare godta at jeg er alene om denne dillen, og prøve å begrense meg for antall fremover
Live er hjemme med feber i dag og storesøster hadde også godt av en fridag, så da fikk jeg vist putene i dagslys også. Vi er ikke akkurat bortskjemt på det fortiden.

Ha en fin dag




PS. I kveld kl 18 kommer første del i gavedrysset - gled dere!
post signature

1 kommentar:

  1. Hihi;) Kjenner meg igjen her ja:) Har en samboer som virkelig hater disse paljettputene... men jeg elsker dem:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag