05.11.2013

Ny uke

Heisann dere!
Det har plutselig gått noen dager siden sist, og av og til gjør det seg med en skikkelig bloggpause. Man får tenkt på andre ting og koblet av litt, samtidig som man kommer opp med nye ideer.
Siden sist har bloggen fyllt år! 2.november er det 5 år siden det første innlegget ble skrevet på denne bloggen, og det er skikkelig stas. Jeg er oppriktig stolt over hvor "stor" den har blitt og at alle dere som titter innom gir meg motivasjon til å fortsette. Tusen takk

Jeg er igang med samtaler med forskjellige samarbeidspartnere for å skaffe premier som skal ut til dere, og har allerede mange flotte som har sagt ja! Gled dere!

Ellers går dagene sin vante gang her i Trondheim.
Mellom jobb, barnehage og aktivisering av ungene får jeg litt tid til å pussle i hjemmet også. Torsdag kommer en mann for å ta verdivurdering av leiligheten vår(etter en måned med venting, og kanselleringer av flere avtaler) så det blir spennende! Jeg håper det når opp til forventningene for da er det virkelig spennende planer fremover.

Håper dere har hatt en fin start på uka!
Klem fra meg
post signature

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 5 år, det er lenge det:))
    Artig med gavedryss, kommer et her og etterhvert, har blitt tradisjon hos meg det:)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - ja det er det, samtidig som det har gått UTROLIG fort. Godt å se tilbake på alle periodene man har vært igjennom bare via bloggen

      Slett
  2. Gratulerer med 5 år i bloggverden:) synes du har en super flott blogg med masse inspirasjon så håper det blir mange flere år med blogging:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Kommer nok ikke til å gi meg med det første nei :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag