15.11.2013

Ny premie i gavedrysset: Lindex


Julen nærmer seg med stormskritt, og det er kanskje på tide å se over klesskapet til de små.
Kanskje trenger de nye antrekk til festdagene som kommer.

Neste premie ut er et gavekort på 1000,- som skal brukes på festklær på din nærmeste Lindexbutikk.
Jeg har allerede tatt en smugtitt i sortimentet og kan love dere mange go'biter!
Under har jeg satt sammen noen av mine favoritter, så kanskje du også blir inspirert til årets juleantrekk




Meld deg på i kommentarfeltet under. - husk mailadresse!
Jeg trekker en heldig vinner 30.november

Legg deg gjerne til som følger av bloggen min eller lik meg på Facebook her
Lykke til!
post signature

71 kommentarer:

  1. jeg vil være med ;)

    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  2. Hiver meg på denne jeg også! :-)

    Inab.mikalsen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Det hadde passet godt :-)

    Lisenorve@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Åhh så fine klær! Jeg vil være med! :-)
    katrine@jonnum.com

    SvarSlett
  5. Prøver meg :)
    Annikeeen@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med! :-) mguldhav@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg er med! :-) mguldhav@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er gjerne med!

    lykkeligmedliten@gmail.com

    Bli gjerne med i mine giveaways også om du har lyst!

    Fredagsklem fra Hilde

    SvarSlett
  9. Jaa takk! :) Vi har ikke funnet juleantrekk til lillemor enda, så dette hadde jo vært helt utmerket :)

    SvarSlett
  10. Absolutt med!
    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  11. Jaa, dette må jeg bare melde meg på! Lindex er jo favorittbutikken av kjedebutikkene som selger barneklær :) marie_ottem@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Heidi G. Sørli15/11/13 17:43

    Gutten min trenger nye klær til jul så jeg er med :-)
    heidisorli@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Marthe Strand15/11/13 17:45

    Jeg er gjerne med:)) strand.marthe@gmail.com

    SvarSlett
  14. gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlett
  15. Er veldig gjene med :)
    Anitaskrambjerkan@gmail.com

    SvarSlett
  16. Prøver lykken :)
    Solfrid.b.smith@outlook.com

    SvarSlett
  17. Jeg er med! Ashildsk@yahoo.no

    SvarSlett
  18. Jeg er med! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Prøver lykken!
    natazha@aegeland.com

    SvarSlett
  20. Jeg prøver lykken :) b-naess@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jøss og krøss for noen premier du har fått til da :)
    Count me in! :)
    lotta.thoresen@gmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med!! :D mette.holten@gmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er med. miria85@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil gjerne være med!
    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Wæ, så flott premie! Passer fint i disse juletider :D
    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Ikke noe problem å finne fine klær her:) Prøver lykken!
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Super premie *håper* :-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg blir gjerne med ;)
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  29. Så fin konkurranse!! Jeg har mange favoritter hos Lindex og blir gjerne med i konkurranse:)

    jannicke1986@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Ja så ble ikke premie nummer to noe dårligere da!! fy fader,keep up the good work! ;) Lille Noah og Mathilde vil jo selvfølgelig ha dette,Lindex har virkelig begynt å få masse fint!! <3

    janne_1988@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Så super premie:)

    lenehagen81@gmail.com

    SvarSlett
  32. FANTASTISK premie!!
    Jeg er med:) ♥

    SvarSlett
  33. Jeg er med :) lille vennen trenger juleklær og lindex har så mye fint!! else8787@hotmail.com

    SvarSlett
  34. For en fin gave! Det hadde vært noe! :)
    Nina S
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Dette må jeg være med på :)
    camilla.henriksen@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Hei! Dette ønsker jeg meg ja ;) Mamma til to små troll så det kommer godt med!
    mvh Kari - kabjornstrom@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Jeg prøver lykken:)
    line_kr83@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg sier ja takk :)

    giljemaria@gmail.com

    SvarSlett
  39. Marianne Lundberg17/11/13 20:47

    Så fine premier!
    Jeg er med: maizie007@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg er med! :-) anjapija@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Jaaaa:D jeg vil delta, finner alltid noe fint til barna på Lindex, så den "Little Angel" body der sist, da hadde de ikke. Str 86 inne.. Men håper på vinnerlykke her og da hadde det vært gøy å kunne shoppe og ikke bare se;) ...
    Klem fra frk- muffin (a) hotmail. No

    SvarSlett
  42. Jeg vil være med:) Barna trenger seg nye festklær:) bk_bv@Hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg blir gjerne med :) Har ei jente som springer på rommet og pynter seg med engang hun kommer fra bhg, så hun ville blitt overlykkelig :)
    Ann Kristin
    annkbaar@ hotmail.com

    SvarSlett
  44. Jeg blir gjerne med :) Har ei jente som springer på rommet og pynter seg med engang hun kommer fra bhg, så hun ville blitt overlykkelig :)
    Ann Kristin
    annkbaar@ hotmail.com

    SvarSlett
  45. Ja takk♥ vil gjerne være med :) Lindex har såå masse fint ♥ theresee-87@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg er med! :) Var innom Lindex en tur i helga, de hadde sååå mye fint! :)
    siljestrom@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg vil gjerne være med, trenger juleoutfit til mini her! Camillaloeland@gmail.com

    SvarSlett
  48. Kjempefin premie. Jeg er med!
    kristinmerete@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Åh så flott, Lindex har mye fint til både barn og voksne :) emmashviteborg@gmail.com

    SvarSlett
  50. Prøver lykken :-)

    SvarSlett
  51. Prøver lykken! Har to jenter på 1 og 4 år, og finner alltid mye fint på Lindex!! anettegaa@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Vil veldig gjerne være med :)
    iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  53. så mye fint, så må prøve lykken da:) ann-charlott.rormyr@outlook.com

    SvarSlett
  54. Vil være med :)
    busserull123@hotmail.com

    SvarSlett
  55. oioioi... Dette vil jeg så klart være med på :):) Hanu@live.no

    SvarSlett
  56. Jeg er også med :) saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Det hadde vært noe til gutta! Siljehvk@gmail.com

    SvarSlett
  58. Flott premie. Vil gjerne bli med :)

    SvarSlett
  59. Jeg blir gjerne med, de har sååå mye fint der :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  60. Fantastisk premie! Jeg er gjerne med og krysser fingrene masse!

    SvarSlett
  61. Så fin premie! Vil gjerne være med i trekningen!
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  62. Eg vil vere med :) katrine_m_90@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Eg vil vere med :) katrine_m_90@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Ønsker å være med i trekningen. Gratulerer med 5-års jubileet :)

    SvarSlett
  65. Kjempefin premie, så vil gjerne være med i trekningen.
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  66. Jeg er med! camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  67. Jeg vil være med :)
    randi_falling@hotmail.com

    SvarSlett
  68. JEg hiver meg på!
    Marianne:)
    Maine_87@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Jeg er med:)

    -Frida.h
    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag