17.11.2013

Mormor 70 år!


Lørdag var vi invitert til selskap!
Min mormor fyller 70 år over helgen, og familien skulle samles over middag og kaker lørdag ettermiddag/kveld. Jentene synes det er kjempestas med selskaper og elsker å pynte seg opp i kjoler. Tuva i en nydelig grønn paljettkjole fra Nameit og Live i en strikket rosa kjole min farmor har satt sammen. De var som to prinsesser og stjerner utover kvelden. Fikk halvveis til å ha et bilde av de to sammen før de sprang to forskjellige retninger og lo av mamman som lekte fotograf.

Det ble iallefall en kjempekoselig kveld og jeg er så glad for at jeg har familien så tett innpå meg, og at vi møtes ved jevne mellomrom både for å feire, men også bare være sammen.
Tuva og jeg hadde også bakt bursdagskake til jublianten





Skjønneste kakekandelaber fra Festfabrikken - setter virkelig prikken over i-en på kaka og en flott detalj.
Håper alle har hatt ei super helg!

I morgen fortsetter gavedrysset
post signature

2 kommentarer:

  1. For en nydelig kake !

    SvarSlett
  2. Mesterbakeren Stine :D
    Såå fine jenter <3 Og så stor lillemor har blitt! Oi oi oi, går så altfor fort.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag