07.11.2013

I L.O.V.E thursdays

Hatt en fin start på dagen? Det har jeg! 
Startet med helgevasken i forbindelse med meglerbesøk kl 10 i dag, så nå gjenstår bare litt egenpleie før arbeidsdagen starter.
Torsdager har blitt "min" dag. Barn og mann er på jobb/barnehage fra morgenen av, og jeg har formiddagen fri - helt for meg selv. Da liker jeg å pusle i hjemmet, tenne lys og nyte en ryddig stue og stillheten. Det er da jeg virkelig får samlet energi.

I kveld kommer det til å bli en fantastisk dag på jobb. Vi skal nemlig ha kundekveld i kveld med 20 % avslag på ALT! Det kommer til å bli helt villt! Så er du i Heimdalsområdet fra 19.30 i kveld, så stikk nesa innom Frk Wickstrøm! For mer info se HER.

Jeg gleder meg!





Vi har fått inn så mange fine julevarer på jobb nå, at jeg blir nesten fysisk dårlig! 
Redd mye forsvinner i kveld, men håper mange av favorittene står igjen til årets julepynt skal handles inn - jeg gleder meg!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag