26.11.2013

God kveld i stua

Hei i natten.
Ble litt sent her i kveld (igjen). Har jobbet på Frk Wickstrøm i dag, og måtte gi etter presset og handlet inn litt julepynt. Hjemme begynte det å krible litt i fingrene, så nå bærer stua preg av jul. Pleier alltid å pynte til 1.desember, og siden denne uka er litt hektisk og vi får helgebesøk på fredag,  så begynte jeg i dag. Naboene tror sikkert jeg er steinhakke gal, men jeg synes det ble riktig så koselig med røde detaljer og lyset fra adventsstjerna.
Mandag er også The walking dead dag, og jeg sitter å fordøyer denne ukas episode og grugleder meg til "midseason finale" neste uke. En serie jeg har blitt totalt hekta på enda jeg avskyr alle filmer som har zombie handling. Spennende og en fin driv i serien har gjort meg veldig hekta og spent på hva som kommer.

Gavedrysset fortsetter og det er kun 4 dager til trekning!
På Lifes kickoffmesse nå i høst snakket jeg med en noen leverandører innen helsekostbransjen om sponsorat og i dag er det Medica Nord som stiller med en utrolig fantastisk spa-pakke til mor til en verdi av 875,-!
Organiske, rene, allergifrie og parabenfrie dødehavsprodukter som gir deg en deilig ren følelse som etter en dag på spa. Vi har solgt disse i mange år og det er virkelig fantastiske produkter som passer alle.
Har du ikke bruk for en selv må det være en perfekt julegave å gi bort, synes du ikke?
Legg igjen en kommentar i dette innlegget - husk mailadresse.
Del gjerne konkurransen med dine venner og lik meg gjerne på Facebook.
Kanskje lurer det noen trøstepremier her også.
God natt fra meg
post signature

33 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å teste ut nye produkter! Prøver lykken. Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Kaster meg på og håper på det beste! Disse produktene har jeg prøvd før og ble superfornøyd! I Riga finner du dem overalt, og merket har tatt helt av der borte :)
    camilla.henriksen@yahoo.no

    SvarSlett
  3. Kaster meg på denne :) saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Heidi G. Sørli26/11/13 11:07

    Dette hadde vært en flott julegave til meg selv, jeg er med :-D
    heidisorli@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Denne hadde vært perfekt til verdens beste mamma (som selvsagt helt bjektivt er mamma'n min)!
    torunn_82@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg vil vinne!! :) Mamma liker denne serien så godt, så hvis jeg vinner, går den rett til henne :)
    lotta.thoresen@gmail.com

    SvarSlett
  7. Prøver lykken :) cassandra_egeli@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Det hadde vært perfekt jule/bursdagsgave til min venninne som straks blir mor :)
    maso90 (at) gmail.com

    SvarSlett
  9. Eg er med :) katrinemaroy@gmail.com

    SvarSlett
  10. Ønske, ønske :-D
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Ønsker å prøve disse produktene, og prøver meg på litt vinnerlykke her hos deg! :)
    vibnyg@hotmail.com

    Klem
    Vibeke

    SvarSlett
  12. Jeg gir det et forsøk! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Æ prøve lykken;)
    Torillrosdal@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Spa er deilig i en hektisk hverdag!
    Maine_87@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Dette hadde jo vært lykke og vunnet! kjempefin premie!
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  16. For en herlig premie!!
    Er ikke feil med litt hjemmespa for slitne mammaer:))

    SvarSlett
  17. Litt luksus i hverdagen er gull verdt i julestria!
    Krysser fingre for at jeg vinner :)
    annkbaar@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Dette hadde vært helt perfekt til en sliten mamma!

    SvarSlett
  19. Dette hadde vært helt perfekt til en sliten mamma!

    SvarSlett
  20. Dette hadde vært helt perfekt til en sliten mamma!

    SvarSlett
  21. Dette hadde vært helt perfekt til en sliten mamma!

    SvarSlett
  22. ååh..hadde vært deilig med litt spa inni alt mammastresset. kanskje lukte noe annet en gulp:p
    Jeg er også hekta på walking dead! Ser det på nettet så jeg er like langt som de i USA ;)

    SvarSlett
  23. Prøver lykken jeg også:-)

    Inab.mikalsen@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg prøver lykken! :)
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Tvi tvi :)
    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Vil gjerne være med :-)
    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Veldig fin premie, så ønsker et lykkelodd.
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  28. Hadde vært fint med en slik pakke før jul :-)

    SvarSlett
  29. Jeg er med! Hadde passa fint før jul ;)

    bk_bv@homail.com

    SvarSlett
  30. Prøver lykken ;)!

    -Frida.h

    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett
  31. Jeg er med:)

    Eirin

    enh95@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Heisan!

    Blir gjerne med! Krysser fingrene :)

    Ha en riktig fin helg!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Jeg vil gjerne være med.
    kristinmerete@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag