20.11.2013

Giveaway: Personlig Almanakk


Klar for ny premie i gavedrysset?
Flotteste Personlig Almanakk har nok en gang takket ja til å dele ut en valgfri personlig almanakk til en av mine lesere. Jeg har akkurat sendt inn bestilling på min for 2014 og laget den akkurat slik jeg vil med bilder av familien på framsiden, bursdager fra facebook er lagt inn og rubrikker for hva jeg skal huske de ulike ukene. Det er 3.året jeg har en slik, og blir bare mer og mer glad i den.

Fordelen med disse er at man bestemmer akkurat hvilken måned man vil at kalenderen skal starte. For meg passer det best fra januar - desember, men da jeg gikk på skole trengte jeg kallender fra august -juli.
Nytt av året er også egne russesider.
Har du lyst til å vite mer, gå inn på Personlig Almanakk sin hjemmeside (link)
Besøk de også på Instagram @personligalmanakk

For å vinne må du legge igjen en kommentar og fortell hva du liker best med personlig almanakk om du har hatt en slik tidligere, eller hvorfor du ønsker deg en hvis du aldri har hatt en.
Jeg trekker en vinner 30.november

Lykke til - og husk mailadresse
post signature

47 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg en :-)

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg en fordi jeg da kan få litt mer kontroll i hverdagen. Avtaler blir skrevet opp på mobilen, og det er litt travelt til tider;) bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Ja jeg ønsker meg en slik almanakk. Jeg har hatt en tidligere og likte den veldig godt.

    Mvh
    ninadahl@yahoo.no

    SvarSlett
  4. Hihi, vi har en del "samma sponsorer", jag kommer snart med min julekalender :-)
    Grattis till 5 års blogging! :)

    SvarSlett
  5. Hei

    Jeg har ønsket meg en slik almanakk lenge, jeg synes de ser kjempefine ut

    Mvh Monika T Aa (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Eg ønsker meg en sånn, som eg kan lage til broren min som skal begynne på sjukepleien:)

    SvarSlett
  7. Krysse fingra for å vinne en sånn! Har hatt det to ganger før, helt genial:) siljehvk@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hadde gjerne bytta bort min svarte og superkjedelige almanakk med denne. Det hadde vært fantastisk med en almanakk som alltid får meg til å smile når jeg ser på den :) torunn_82@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei!!Jeg ønsker mæ en sånn :-)


    Mvh Heidi Eliassen Bodø

    SvarSlett
  10. Hei:)
    Jeg ønsker å vinne en personlig almanakk får å gi til samboeren min:)
    Mvh Line
    line_kr83@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Blir utrolig glad om det er jeg som blir den heldige å vinner denne :-) har mye jeg trenger å holde styr på, kunne godt tenke meg å samle alt i en bok:-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Prøver gjerne lykken :)
    Denne er helt genial for å holde orden på alt jeg skal :-)
    Ha en riktig fin uke!

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Jeg bare elsker den, er like avhengig av den som telefon :) Der skriver jeg alt jeg skal gjøre og huske, samt trening. Er GENIAL! Nå er det snart et nytt år og da må jeg ha en ny, klarer meg ikke uten.

    Krysser fingrene :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Jeg liker å skrive ned ting jeg skal huske på gamlemåten, og så hjelper den meg å holde oversikt over blogginnleggne mine! Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  15. Jeg ønsker meg en personlig almanakk da jeg virkelig ser behovet for en slik nå! Etter permisjonen med lillegutt var over og han etterhvert begynte i barnehagen har hverdagene blitt så hektiske og jeg, som en gang var punktlig og ikke minst husket avtalene mine, nå er blitt den som kommer heseblesende og unnskylder teflonhjernen min :) Dessuten er det jo helt genialt at man kan sette sitt personlige preg og kan tilpasse den til sitt eget liv. Krysser fingrene :) b-naess@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Å så gøy å vinne! Den er oversiktilig, praktisk og fin.
    Elisabeth Bore, ae_bore@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Jeg ønsker meg en slik for å ikke glemme flere bursdager og for å ha litt kontroll på helligdager, ferier og rett og slett HVERDAGEN:) (frk- muffin (a) hotmail. No

    SvarSlett
  18. Jeg har slik dette året, og elsker den! Kanskje aller mest for at jeg kan ha bilde av barna, men også bra at man legge til funksjon for feks bursdag, trening og jobb - utrolig praktisk! irenesett@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hurra! Jeg elsker disse! Jeg har hatt to stykker før, men har savnet en i hele år. Fikk nemlig en almanakk i tidlig julegave i fjor, så da hadde jeg ikke samvittighet til å kjøpe meg en ny - men jeg angrer!
    Jeg liker best at man kan lage den som man vil, farger og oppsett. De er oversiktlig, og jeg liker godt at det er ringperm, og den tar liten plass i veska :)

    SvarSlett
  20. jeg har almanakk hvert år men har aldri hatt en personlig en :) liker best at jeg kan holde styr på alt som skjer, selv langt fram i tid..ikke alltid like lett i denne mammatåken;)

    SvarSlett
  21. Jeg har ikke hatt personlig almanakk tidligere, men har hørt at den er helt super. Flere venninner som ønsker seg til jul:) Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ønsker meg veldig en slik personlig almanakk, føler jeg har blitt så mye mer glemsom etter at jeg fikk to barn. Masse å huske på😊
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  23. Ååå, jeg vil være med!
    Jeg har en nå og jeg ELSKER den! Den gir meg kontroll på alle avtaler, og på hvordan mannen jobber (han jobber skift). Kommer til å fortsette å kjøpe sånn :)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Æ vil gjerne vær me i trekninga om en almanakk! Det e tredje året æ har en personlig almanakk og æ e kjempefornøyd!:) Den e liten og nett, like d at man kan lage den akkurat som man sjøl vil og ha me det man har bruk for:)

    SvarSlett
  25. Jeg elsker disse. Har hatt en men den går ut nå om ikke så lenge å har ikke råd akkurat nå til en ny en. Jeg bruker den til å skrive ned avtaler,visst jeg har brukt noen penger å om de er nå spesielt man skal. Liker at man kan lage sen akkurat som man selv vil. Hadde vært super dupert å få en siden min går ut nå i desember å man ikke har råd akkurat nå. Så krysser alt je har å håper at min flax snur siden jeg aldri vinner noe konkurranser.
    Christinajervi@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg har aldri hatt en slik, men burde vel strengt talt ha skaffet meg en. Jeg er ekspert på å glemme avtaler, ikke sånne artige avtaler som vinkveld med venninnene. Men sånne avtaler til legen og slikt. Jeg har også glemt bryllupsdagen vår 2 år på rad.....ikkje bra.
    Så, jeg hadde blitt kjempeglad for en personlig almanakk!!!

    Hilsen Mona

    Ottoleia@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hadde vært så kjekt med en slik!!

    mette.holten@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg har aldri hatt en å ønsker meg en for å enklere holde styr på avtaler, trening, kosthold osv ;)
    *krysser fingrene*

    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Har aldri hatt en slik, hadde vært kjekt men en litt mer personlig almanakk:) Jeg prøver lykken!

    natazha@aegeland.com

    SvarSlett
  30. Jeg har alltid hatt almanakk, men kunne gjerne tenkt meg en med bilder av familien på ;) Ante ikke det fantes(burde kanskje skjønt d), men for en lur ide :)

    silje@ytredal.no

    SvarSlett
  31. Hadde vært supert med en sånn personlig bok der man kan samle alle avtaler man har.
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg ønsker meg en slik - veeeeeldig :D Jeg hadde en i 2012 og likte best det at jeg kunne ha bilder av mine kjære i den (blir jo nesten som å ha med seg en liten skrytealbum) og at jeg kunne velge farger og oppsett selv :) Krysser fingrene for vinnerlykken :) Fin GiveAway :D

    SvarSlett
  33. Perfekt at man kan velge startmåned selv:))
    Jeg har aldri hatt slik, men kunne veldig trengt en:)
    2 stk ungdommer som er med på ALT man kan være med på, så hadde det vært kjekt ja ♥

    SvarSlett
  34. Hei, den har perfekt størrelse og plass til alt jeg trenger, og så er jo herlig at man designe akkurat som man vil :) camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Kamilla L. A.21/11/13 22:30

    Aldri eid en før, men har siklet på en slik lenge nå! Hadde vært til stor hjelp i en hektisk hverdag som nybakt tobarnsmamma. Virkelig prikken over i'en at man kan designe den akkurat slik man vil, er jo så koselig med bilde av det en liker på fremsida! :) Håper jeg har vinnerlykken med meg denne gang! :)

    - kam_and@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg er på min 2. almanakk nå. Og jeg ELSKER den. Digger at jeg kan velge eget fargetema, egne bilder, bestemme strl. og hvile temaer som er viktig for MEG og ha med i hverdagen. Hadde aldri klart meg uten almanakk, og personlig almanakk gjør det hele gøy, og personlig! ;) Er selv i gang med planlegging av bryllup, samtidig huskjøp og hovedoppgave på videreutdanning. Så det sier seg selv at en må ha et godt redskap for å holde oversikt i hverdagen. Vil så gjerne vinne denne, så jeg kan gi den til min beste venninne, og forlover til jul! Så hun også kan forstå hvilket flott produkt dette er!

    Katrine_bl@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Åh, jaaa jeg ønsker meg en ny slik!
    Elsker at man kan virkelig gjøre den til sin helt egen :)
    Min er laget helt etter mine egne behov.
    Veldig fornøyd med min, jentene og, som har sider bak å fargelegge på.

    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Eg hadde personlig almanakk i fjor, og i år har eg ein kjip 7.sans som ikkje fungerer til mitt bruk. Det eg elsker med personlig almanakk er nettoppp det at den er personlig! Ein kan designe den til å passe den enkelte person/familie :) Krysser fingrene for vinnarlukke! ;)

    SvarSlett
  39. Jeg ønsker meg veldig gjerne en personlig almanakk. Tidligere brukte jeg den for å holde orden på turnus i jobbsammenheng, og jeg likte veldig godt at jeg kunne legge til en "ukenstrening" hver uke, men nå etter at Linnea er kommet til verden så merker jeg behovet for å holde kontroll på alle avtaler er veldig viktig. En slik almanakk hadde derfor vært den perfekte løsningen!

    SvarSlett
  40. Kunne gjerne ha tenkt meg en slik, akkurat fordi man bestemmer selv hvordan den skal se ut, og hvordan innholdet skal settes opp :-)

    SvarSlett
  41. Jeg ønsker meg veldig en personlig almanakk. Har hatt to stykk og er veldig fornøyd. Lettere og planlegge, og jeg mister ikke denne så lett (de kjedelige og upersonlige har jeg så lett for å glemme/legge bort). Veldig greit å kunne planlegge både jobb, fritid og skrive ned trening osv.

    SvarSlett
  42. Jeg er med :). Jeg har en svart almanakk fra før av, og er helt avhengig. Jeg er sikker på at jeg hadde glemt tusen ting om det ikke hadde vært for denne kjekke saken. Hvis man i tillegg har en personlig almanakk så kommer man jo aldri til å legge den vekk. kristin.s.99@hotmail.com Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  43. Jeg er med. Det er når man våkner å skulle vært på jobb for to timer siden man vet at man er et surrehue som trenger en almanakk (Mail: reklame.reklame@hotmail.com)

    SvarSlett
  44. JA!!! utrolig fin og så arti julegavetips:)

    Maine_87æhotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg hadde en slik for noen år siden, den var helt fantastisk. Likte veldig godt at man kunne designe selv, slik at den ble mer unik - ingen hadde lik ! I tillegg har den alt den trenger. Ønsker meg ny ! :) Mjau9261@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Nå som jeg har blitt lærling, kjenner jeg skikkelig behovet på å ha en plass og skrive alle turnusvaktene mine + andre planer som står på agendaen, har hatt en slik før, da helt enkel en, men den har ikke blitt brukt så mye da jeg ikke har det store behovet da som det jeg har nå :)

    -Frida.h
    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag