18.11.2013

Gavedryss: Festfabrikken


Neste sponsor ut er skjønneste FESTFABRIKKEN!
Jeg oppdaget nettbutikken i navnefestplanleggingen til Live, og bestilte masse utstyr derifra som ballonger, muffinsformer, sugerør og trekk til stolene. 
Siden den gang er det første stoppested når jeg leter etter nye ting på kakefronten, eller om man skal arrangere fest eller sammenkomst - de har virkelig det meste.

Premien en heldig vinner er en kakekandelaber i gull som vist i gårsdagens innlegg.
I tillegg til to pakker papirsugerør - et med rosa hjerter, og en pakke med røde.
Det må være perfekt nå som vi nærmer oss jul?
--------------------------------------
Legg igjen en kommentar i innlegget under og du er med i trekningen. Husk mailadresse.
Jeg trekker en vinner 30.november

Lik også bloggen på Facebook - da blir jeg så glad

42 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med!! Krysser fingrene :) hilsen Nina

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med!

    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hiver meg på her og ;)
    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg er med!
    kristinmerete@hotmail.com

    SvarSlett
  5. vil blir med ;)

    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  6. Vil gjerne være med, malinenge@gmail.com :)

    SvarSlett
  7. Hadde passet meg perfekt, så denne er jeg gjerne med på:-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Det hadde vært noe! Veldig fornøyd med festfabrikken :)
    Nina
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg får friste lykken jeg da. Så stilige kakekandelaber! Hadde passet perfekt p kaken til vesla som har bursdag rett over nyttår ;) Den pynter jo liksom opp i seg selv, slik at jeg slipper utfordre de ikke fullt så heldige kakebake ferdighetene :P

    SvarSlett
  10. Jeg er gjerne med :) Flott gavedryss!

    SvarSlett
  11. For en flott gi bort! Absolutt så må jeg være med på denne!! Elsker festfabrikken til 1000 :D

    SvarSlett
  12. ida_mabb16@hotmail.no forresten også hehe ;)

    SvarSlett
  13. Jeg er med :-) ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  14. Så spennende! Jeg vil være med;)
    evaATchristine.cc Bytt ut AT med @

    SvarSlett
  15. Kjempe fin premie:)
    lenehagen81@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg blir gjerne med ! :)

    Ha en fin kveld!
    jannicke1986@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg er med! :-)

    SvarSlett
  18. Åh, jeg vil være med :) post@krist.in

    SvarSlett
  19. Den kandelaberen har jeg sett på et par blogger i det siste og d hadde ikke vært så dumt å vinne en;)
    Gratulerer med blogg-bursdag - koselig å feire den med deg;)

    Klem Veronica (frk- muffin (a ) hotmail. No)

    SvarSlett
  20. Jeg er gjerne med! Har 2 barnebursdager rett over jul som hadde vært perfekt å bruke premien på!

    Ny giveaway hos meg også i kveld om du vil være med!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  21. Jeg blir gjerne med. Har fått en bakeglad tenåring i hus så dette hadde vært supert å vunnet til henne

    marita romfo
    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Jeg er med. miria85@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Så flott. Hadde vært supert å vinne!♡

    Katrine@jonnum.com

    SvarSlett
  24. Jeg er med!
    Jannickeskorstad@gmail.com

    SvarSlett
  25. Her var det mye fint:) Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  26. er med :)) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Eg er med!:)
    Naustdalmarte@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med! :)
    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Glemte eposten; iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Krysser fingrene! :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  31. mamma til Tallak Elias19/11/13 11:43

    å den nettbutikken er virkelig helt knall, så denne konkurransen vil jeg gjerne være med på :)

    inecke.hjertas@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hiver meg på denne jeg også :)

    SvarSlett
  33. tenk så stas å få starte desember med å åpne en spennede pakke fra deg! marenra@gmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg er med :)
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Gavedryss i mitt <3 hehe :) er med!

    janne_1988@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Vil gjerne være med her også! Fin premie.
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  37. Vil veldig gjerne være med i trekningen om denne fine premien!
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag