22.11.2013

Fredag og ny premie i gavedrysset

Fredag allerede? Det ble tidlig helg på oss da barnehagen ringte onsdagsmorgen og fortalte at Tuva var i dårlig form. Lillesøster fikk det dagen etter og vi har nå brukt to hele dager sammen hele familien - krevende, men koselig.
Jeg er i gang med smygpyntingen til jul og tatt med meg litt hjem fra jobb, bestilt en del over nett og nå venter vi på dekorasjonssett med nisser og pynt til kommende juleverksted med barna. Jeg gleder meg utrolig mye til å få julen inn i stua i år også, og kommer til å ha mer rødt i år enn i fjor. Mest for å føre tradisjonen videre til barna. Hadde jeg bodd alene hadde det nok vært hvitt og naturlig, men det er noe med å gi de samme opplevelsen jeg hadde som liten, og da trengs det litt rødt. 
Vi blir også bortreist store deler av julen, så da er det koselig å pynte tidlig og kose seg hjemme i ventetiden.
Nå venter jeg bare til at dagene skal komme litt nærmere 1.søndag i advent så eskene med pynt kan komme opp fra boden og vi kan kjøpe inn litt nye planter til jul for å få den rette stemningen



En ny premie skal også ut til dere. 
Føler jeg henger litt etter, men jeg skal gjøre mitt beste sånn at det blir stor trekning på alle premiene den 30.november så her må dere bare henge med. Neste sponsor ut er fantastiske Merkalt.no og de deler ut et merkelappjern til en heldig vinner. Med dette limes strykelappene på klær på null komma niks og det er ikke et så stort tiltak og varme opp denne fremfor strykejernet og strykebrettet.

Som bruker av strykellapper i over 4 år kan jeg med hånden på hjertet si at merking av klær fort blir et tiltak. Og med denne lille dingsen gjør man jobben litt mer effektivt.

Legg igjen en kommentar i dette innlegget - husk mailadresse.
Del gjerne konkurransen med dine venner og lik meg gjerne på Facebook.
God fredag
post signature

18 kommentarer:

  1. Jeg er med:-) ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg er med :) Her i huset merkes alt, og det tar tid ;)
    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg er med, god helg :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  4. Gjerne med på denne også:-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Eg er med:)
    Solfrid.b.smith@outlook.com

    SvarSlett
  6. Jeg er med. Merking av tøy er jo et nødvendig onde ;)
    miria85@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg er med :-)

    Lisenorve@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Hei! jeg er med ;) mye merking ja med 2 bhg barn!
    hilsen Kari - kabjornstrom@hotmail.no

    SvarSlett
  9. Fortsetter å prøve lykken jeg! :)
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med på denne og jeg :-)

    SvarSlett
  11. Høres kjekt ut. Jeg blir med :)

    SvarSlett
  12. jeg er med :D saniafaroqoi16@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Eg prøver lykken :) Katrinemaroy@gmail.com

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med her også!
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er med :-) karinalice86@gmail.com
    Hvor har du kjøpt kongla og juletreet på lysfatet ditt?

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med!
    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  17. vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Blir gjerne med!
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag