08.11.2013

Fin fredag

Helg!
Det er like deilig hver fredag og vite at man har hele helgen fri sammen med familien og kan bruke timene akkurat som man vil. Denne helgen har vi skaffet barnevakt på lørdagskvelden for å ta en liten fest med gode venner og bare være litt som andre 25 åringer. 

Gårsdagen på jobb var bare helt villt!
Så mye koselige kunder og flotte julevarer at jeg også måtte begynne handlingen allerede og kan glede meg til å starte med julepyntingen om ca tre uker. Har tatt noen snikbilder fra jobb slik at dere får se. Jeg frykter at julen her hjemme blir noe i samme genre.


Ha en fin fredagskveld
post signature

8 kommentarer:

  1. Så mye fint! Håper det kommer et juleinteriør innlegg her i desember :D Ha en kjempefin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kjenner jeg blir dårlig når jeg ser alt jeg gjerne skulle ha hatt :P
      Kommer nok juleinteriør på denne bloggen om ikke så alt for lenge også :)
      God helg Benedicte

      Slett
  2. Så mye lekker julepynt, gleder meg MAX til og pynte selv.. sett meg ut en del godbiter som skal få komme inn her i desember :D

    Ha en finfin helg,
    Klem ra Jatte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åja, i år er det virkelig mye som frister!
      Gleder meg til å se hvordan din jul blir

      God helg

      Slett
  3. Gleder meg som en liten unge til å begynne å pynte litt smått til jul jeg også. De siste årene har jeg ikke vært noe særlig glad i rødt og lilla, så jeg tror nok det blir en veldig moderne og litt nøytral jul med innslag av litt ekstra sølv og gull hjemme hos oss i år! :-)

    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. I fjor var jeg veldig på det hvite, men i år kjenner jeg at litt rødt må inn igjen. Tenker litt på barna også, at de skal få litt av den tradisjonelle jula også, ikke bare det som ser best ut :P

      Slett
  4. Er de sølv juletrærne fra Lene Bjerre? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, og de er så UTROLIG fine!
      Jeg har allerede skaffet meg ett, og gleder meg til å pynte med det til jul

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag