11.11.2013

Dåpskake til Sanna

Hei i natten!
Måtte titte innom før jeg finner senga ikveld siden det har vært så stille på bloggen i helgen. 
Lørdag var det kjærestetid med fest sammen med gode venner. Det var så utrolig godt å være sammen uten å være bare mamman og pappan til jentene, men ha seg selv, og oss i fokus var noe vi trengte nå.

Farsdag ble feriet hjemme med mamman og pappan min på middag og kaker - så koselig tross redusert form. Fornøyde jenter og en hyggelig kveld.

Det jeg egentlig skulle vise dere var helgens dåpskake jeg gjorde ferdig lørdag formiddag til lille Sanna.
Kaken er sjokoladekake med sjokoladesmørkrem og trekk og pynt i marshmellowsfoundant.
Håper dere liker den:








post signature

9 kommentarer:

  1. Wow så flott den var!! Du er sinnsykt flink Stine!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Merker at det går bedre og bedre for hver kake som lages :)

      Slett
  2. Kjempefint pyntet dåpskake.
    Må være litt av en jobb......
    God er den sikkert også :))

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin kake du har laget! :)

    SvarSlett
  4. Åååå, for en nydelig kake ♥
    Så flink du er:))

    SvarSlett
  5. Marthe Strand15/11/13 17:44

    Kaka var kjempefin:)) ble såå fornøyd!! i tillegg smakte den helt magisk:))

    SvarSlett
  6. Så fin kake!! Du er utrolig flink. Er litt på prøvefronten enda, men går det fint og lage sukkerbunn med fyll(vaniljekrem og jordbærmousse), dekke med mmf og pynte den dagen før den skal serveres? Oppbevares i kjøleskapet eller på et kaldt sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal nok gå bra ja :) Ikke så mye erfaring med sukkerbunn,men de gangene jeg har laget har jeg alltid gjort det dagen i forveien :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag