23.11.2013

Dåpskake til Mathilde

I morgen skal søteste Mathilde, datteren til en venninne av meg, døpes og jeg har fått æren av å bake dåpskaken. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem falt valget på denne gangen også da jeg føler at det er de jeg har mest suksess med, samtidig som det er noe de aller fleste liker.

Det har vært en del kaker de siste ukene, og jeg kjenner det skal bli godt med en liten pause nå. 
Det tar tid, både med baking, laging av foundant, pynt og sammensetting av kaken, så det er en hobby som krever litt. 

I kveld skal vi en liten tur på bursdag i byen. Tante og onkel passer jentene og det blir godt med en luftetur da vi har hatt innedager siden onsdag.

Håper dere har en super lørdag - det er så herlig med helg!







 post signature

4 kommentarer:

  1. HAr ikke ord <3 flinkeste du <3

    SvarSlett
  2. Wow du er bare så flink alså Stine!!!!

    Håper du koset deg masse i helgen :D

    SvarSlett
  3. Wow, du er kjempeflink!!!
    Skjønn kake ♥

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag