13.11.2013

Bloggen fyller 5 år! -Gavedrysset har startet


Det har riktignok gått noen dager siden bloggen hadde bursdag, men siden jeg plutselig fikk for meg å kjøre igang et gavedryss for en stund tilbake har planleggingen tatt litt tid. Nå har mange flotte samarbeidspartnere takket ja, og dere har mye å glede dere til.

Nå er gavedrysset åpnet!
I flere dager fremover vil jeg presentere en ny premie som dere kan vinne, så tar vi en stor trekning i slutten av november.

Først ut er flotteste Jollyroom - nettbutikken for deg med barn. 
Her finner du alt fra barnevogner, klær, sko, interiør, møbler, senger og leker for barn i alle aldre. Det ligger over 20 000 produkter på deres side, de har prisgaranti, 365 dagers åpen kjøp, og fri frakt over 1000,-
Jeg har mange flotte produkter derifra (deriblant gulvtepper på jenterommet, stjernebokser, bursdagstog) og kan varmt anbefale dere å ta en titt der.

Jollyroom deler ut Nordbjørn vinterdress til en av mine lesere!
Vi tester ut denne dressen i år og så langt er vi veldig fornøyd!
Flotte farger, slitesterk, påsydde reflekser, fleezefor i nakken, vindtett, vanntett og elastiskte strikk rundt hånd og fotledd slik at snøen ikke sniker seg under og gjør barna kalde.

Du får selv velge mellom baby/junior dress og i ønsket farge så lenge varen finnes på lager.
Oversikt over det finner dere HER

Meld deg på ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget (husk mailadresse)
Jeg trekker en heldig vinner 30.november
post signature

66 kommentarer:

  1. Grattis med hele 5 år:) Jeg prøver lykken i gavedrysset. Vinterdressen så veldig god ut. Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Gratulere med 5 år..:) Jeg satser på vinnerlykke i gavedrysset..:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer:-) er gjerne med på å vinne en vinterdress:-)

    SvarSlett
  4. Gratulere med 5 år!!! :)
    Jeg prøver lykken :)
    Ha en fin kveld!
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  5. Jeg prøver lykken! Gratulerer med 5 år!

    natazha@aegeland.com

    SvarSlett
  6. Jeg har utrolig lyst å vinne en sånn fin dress til jenta mi som begynner i barnehagen 1 desember. Hun blir to år 5 desember, så det kunne vært en fin gave :) gratulerer til deg med bloggen som er 5 år!

    Sunniva83@gmail.com

    SvarSlett
  7. WoW! Bra jobba! Gratulerer med 5 fabelaktige bloggår. Jeg kaster meg på jeg, for den dressen var superdiiiin!
    camilla.henriksen@yahoo.no

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 5 flotte bloggår!
    piah_88@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Marianne Lundberg13/11/13 19:53

    Gratulerer! Veldig fin dress! maizie007@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det hadde vært kjekt å vinne en slik flott dress. miria85@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei! Gratulere med 5 år og en kjempe koselig blogg :)
    Kjempe fin dress, vært artig å prøvd noe nytt.
    klem fra Kari (kabjornstrom@hotmail.no)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 5års dagen :)
    Jeg blir gjerne med i trekningen:) Kjempefine dresser:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  13. Jeg er gjerne være med :-) lisenorve@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 5 år som blogger! Blir gjerne med i trekningen :) anitaskrambjerkan@gmail.com

    SvarSlett
  15. Det var en kjempe fin dress:)
    Hadde vært fint å vunnet den:)

    lenehagen81@gmail.com

    SvarSlett
  16. Oooh, gratulerer så masse med 5 år!! det er ikke verst å klare å holde på så lenge :)

    Men en navy nordbjørndress kan jo ingen si nei til ;)

    Alexandra.pedersen@gmail.com

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 5 år :)
    En vinterdress til hadde gjort seg, greit å slippe å dra alt frem og tilbake hver dag ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Gratulerer! :)

    Krysser fingrene :)

    ckopperstad@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Gratulere med 5år, kjempe fin blogg du har:-)
    Så gøy med gavedryss ♥ håper det drysser litt på meg :-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Hadde vært perfekt om jeg var så heldig å vinne en slik vinterdress, det er en ting som står på innkjøpslista vår!
    mariellemr@live.com

    SvarSlett
  21. Gratulerer med femårsdagen :-) Jeg melder meg på og satser på vinnerlykke! :)

    SvarSlett
  22. Så flotte dresser:))
    Jeg blir med!

    SvarSlett
  23. Fy f** for en premie!!! =) lillesnuppa hadde vært så søøøøøt i en slik <3

    janne_1988@hotmail.com

    SvarSlett
  24. ÅÅh 5 år!! Tenk at vi begge har blogget i hele 5 år nå, og ble vel kjent ganske raskt etter vi startet å blogge?? Takk for fem flotte bloggår sammen med deg herlige Stine! Og takk for bloggtreffene :))

    Vi vil gjerne melde oss på!!:) veronikadoli@gmail.com

    SvarSlett
  25. Super premie!!!! Jeg er med!

    SvarSlett
  26. Kjempe toff dress, jeg henger meg paa on onskervinnerlykke til en junior dress! lena.eltervag@gmail.com

    SvarSlett
  27. Super premie. Krysser armer og ben for å være den heldige vinner. Hadde vært topp til barnehagestart i januar

    martine@svarstad.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med!! :-D

    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  29. Wow, 5år som blogger, det er knall bra:) gratulerer så mye;) kjempe fin blogg.

    Kjempe premie du begynner med oxo i ditt gavedryss. Lykke til med 5 nye blogg år;) vi kaster oss på vinnersjansen og slenger med mailadressen her;)

    Heidi@bamrud.no <3

    SvarSlett
  30. Prøver lykken! Gratulerer med 5 år!

    Med vennlig hilsen
    Renate

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 5 år :) Jeg vil gjerne være med i trekningen
    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com )

    SvarSlett
  32. Melder meg :)

    jeanette82@live.no

    SvarSlett
  33. Melder meg på :)

    jkjelsli@gmail.com

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 5 år som blogger!!

    SvarSlett
  35. For en nydelig dress!
    Jeg krysser fingrene for at jeg vinner en til jenta mi :)

    li_th_ba@yahoo.no

    SvarSlett
  36. Heidi G. Sørli14/11/13 19:19

    Gratulerer med 5 bloggår :-)
    Jeg prøver lykken og håper på å vinne en flott dress fra nordbjørn :-D

    heidisorli@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 5 år som blogger :-)
    Vil gjerne være med å vinne dress til minstemann i huset!
    maja.aune@gmail.com

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 5 år :-)) Hipp hipp hurra!
    therese.eriksen@live.com

    SvarSlett
  39. Gratulerer med jubileumet :)
    Vil veldig gjerne være med, krysser fingrene :)
    lotta.thoresen@gmail.com

    SvarSlett
  40. Gratulerer med 5.år:) Jeg er gjerne med i konkurransen.
    Solfrid.b.smith@outlook.com

    SvarSlett
  41. Gratulerer så mye med 5 år :D
    Jeg vil gjerne være med i konkurransen :)

    iselinbst@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Gratulere så mye... jeg vil gjerne være med.

    vicky_phuong@hotmail.com

    SvarSlett
  43. For en fin konkurranse Stine!
    Vi deltar gjerne - og vi ønsker oss dressen for barn i rååååsa selvfølgelig - str 98/104 :)

    Gratulerer med 5 år :)
    & God helg :)

    epost: mammakayso@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Gratulerer med 5år!! Du har en kjempe fin blogg :) Kansje er jeg heldig å vinner.

    SvarSlett
  45. Gratulerer med 5 år!:-)

    Inab.mikalsen@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Gratulerer så masse! Har lest bloggen din nesten siden starten, og liker den veldig godt enda!

    Jeg er gjerne med i trekningen!

    lykkeligmedliten@gmail.com

    Bli gjerne med i mine giveaways også om du har lyst!

    Fredagsklem fra Hilde

    SvarSlett
  47. Hurra for 5 flotte år! Har fulgt deg hele veien, og gleder meg til maaange nye år <3
    Supre premier du har ordnet her :D
    linnc84@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Gratulerer! :)
    Jeg prøver gjerne lykken!
    Nina
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Åååå jeg vil veldig gjerne bli med! Håpe håpe! Ha en fin kveld hilsen Nina

    SvarSlett
  50. Gratulerer!
    Vil gjerne være med!

    mbekkevoll@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg prøver meg her også! :)

    giljemaria@gmail.com

    SvarSlett
  52. Hvis jeg vinner må jeg trekke lodd om lillesøster eller storebror skal få dress for det var så mange lekre farger å velge i og fine modeller:)
    Klem fra Frk-muffin(a) hotmail. No

    SvarSlett
  53. Gratulerer med 5 år:) theresee-87@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Gratulerer så mye! :)
    Jeg vil gjerne være med! :)
    siljestrom@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Gratulerer med 5 år:).
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    kristinmerete@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Gratulerer med 5 år og lykke til med de neste 5, super blogg :) Jeg er med her også jeg :) emmashviteborg@gmail.com

    SvarSlett
  57. Herlig gavedryss! Prøver lykken :-)

    SvarSlett
  58. Gratulerer :) har en gutt på 1 år og ei jente på 3år, så en slik dress hadde vært supert :)

    Unni
    busserull123@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Gratulerer med 5år :D
    saniafarooqi16@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Gratulerer med 5 år!
    Jeg er med;) siljehvk@gmail.com

    SvarSlett
  61. For et flott gavedryss du har og gratulerer med 5 år!! Jeg blir med :)

    SvarSlett
  62. Gratulerer med 5 år, kjempefin blogg du har!
    Jeg er gjerne med i trekningen.
    solstralen@hotmail.no

    SvarSlett
  63. Gratulerer så mye. Har fulgt bloggen din i snart 2 år, du er så flink.
    mellenie80@gmail.com

    SvarSlett
  64. Gratulerer! Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  65. Åh takk gud at jeg fant dette før 30. :) Har to minier i hus fra januar, kunne vært supert med barneklær:)

    SvarSlett
  66. Gratulerer med 5 år:)
    Deltar gjerne i konkurransen;)

    -Frida.h
    fhyllmark@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag