05.10.2013

Stille på interiørfronten

Det har vært stille på interiørfronten. Lenge. 
Jeg har ikke funnet motivasjon til å fornye, og jeg leter litt etter veien videre og vil skape enda mer helhet i hjemmet, samtidig som jeg vil få det mer koselig. Vi mangler en del tekstiler og annet småtteri før jeg føler vi har skapt den skikkelig hjemmekoselige stemningen, men det krever tid, planlegging og penger.

Det har også dukket opp noe spennende på leilighetsfronten, men det skal jeg forklare senere om det blir noe av det. Håper virkelig det!
Vil samtidig ønske dere en fin kveld, og deler noen bilder av stuen vår per i dag








post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag