17.10.2013

Reportasje i Kamille + vinner

God torsdag!
Det ble en ganske så hektisk start på dagen!
Er ikke vant til  mørke morgener og vi kommer oss ikke ut av sengen før klokken har tippet 7, og barna må i barnehagen til 8, for da er det frokost. (Storesøster må starte dagen med frokost i barnehagen for å få en fin dag) og vi hadde avtalt verdivurdering til kl 10.

Da mann og barn var ute av huset var det å ta fatt på et bombet jenterom! 
Der var klær, dukker, barbie, lego, utkledningsklær og lekemat strødd om hverandre og hybelkaninene hadde begynt å sloss om hjørnene. Når det kommer folk hit, så liker jeg at det er ryddig og rent rundt meg.

Når klokken slår 10 ringer han som skal ta verdivurderinge,
"Hei, vi snakket sammen for et par uker siden og avtalte at jeg skulle ringe for å avtale tid jeg kunne komme,"  EEEEH, ja- vi avtalte at du skulle komme hit NÅ!
Han står på sitt og sier at han skulle ringe for å avtale tid! Pokker hele opplegget tenker jeg! Det er ingen i denne vide verden som avtaler 2 uker i forveien at han skal ringe for å avtale tid! Raring!
Men nå har jeg iallefall formiddagen fri, jeg er klar for jobb kl 10 og huset er shinet.

Har forresten glemt å fortelle dere at vi er i denne ukas Kamille.
Ble kontaktet for en stund siden da de skulle skrive en reportasje om uvanlige fødsler.
Litt skummelt, men fått masse gode tilbakemeldiger så det er hyggelig


Vinneren av barbiedukke skal også kåres.
Den heldige er:
GRATULERER!

Nytt, stort gavedryss kommer i forbindelse med bloggens bursdag i november! GLED DERE

Ha en fin dag
post signature

2 kommentarer:

  1. Hurra for Vigdis :D Nå må jeg jo nesten kjøpe Kamille, selv om jeg akkurat kjøpte Kamille Mor & Barn ;)

    SvarSlett
  2. Så spennende å ha en reportasje om fødselen i Kamille da :)
    Og Barbie-dukka har kommet i posten og alt er skjønt :) Det var en ballerina-Barbie. Marielle kaller den bare "baby" som alle andre dukker :P

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag