27.10.2013

Hurra for deg

En person som får alt for lite skryt på denne bloggen er kjæresten min!
Han kom inn i livet vårt når jeg minst ventet det, og tok til seg både Tuva og meg på en måte jeg ikke visste var mulig. Han tilpasset seg fort min hverdag og Tuva ble en stor del av livet hans.  På kort tid kjøpte vi hus sammen og hadde baby på vei - og jeg er veldig stolt, og glad for det vi har klart disse tre årene.
 
Nå får vi hverdagen til å flyte -sammen. Mellom "tutring" over husarbeid og klesvask så har vi det i grunn ganske fint. Vi har lært hverandre å kjenne og vi vet akkurat hvilke knapper å trykke på for å irritere eller glede hverandre. I dag har denne fantastiske mannen bursdag!
Vi feirer hjemme med familie og venner og gleder oss over det vi har!
 
Han er fast leser av bloggen og derfor synes jeg det er ekstra gøy og gjøre litt stas på han som en dag som denne
post signature

4 kommentarer:

  1. Ååå, dette var svært rørende, tårene presser på kjenner jeg <3 Mannen min leser bloggen min han også, koselig det synes jeg. Kan tenke meg at kjæresten din blir glad for slike flotte og varme ord fra deg. Du har en nydelig blogg som det er en fryd å følge, alltid like inspirerende :)) PS! Sjekk mine give aways. Har flere, så bare skroll litt for å finne de :))) Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så koselig.

    Gratulerer med dagen til mannen :)

    SvarSlett
  3. Så kostligt inlägg & VIKTIGT, för visst skall man lyfta fram de som gör en lycklig dag ut & dag in, genom glädje, sorg & vanskelige tider.

    Detta hade jag lätt korat till dagens bästa inlägg jag läst!

    Glada Hälsningar
    //Sessan

    SvarSlett
  4. Gratulerer til pappaen i huset :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag