11.10.2013

GOOOD FREDAG!

 -Jeg rett og slett elsker denne dagen. 
Arbeidsuka er ferdig, og jeg har to dager med fullt fokus på jentene mine og vi har foreløpig ikke lagt noen planer. Tuva hadde store forventninger om skogtur og kakao, så vi får se hva vi gjør det til.
Nå har jeg rydda opp det verste på stue og kjøkken, og laget en "sti" på jenterommet (for dere som følger meg på facebook så dere et bomba jenterom i dag tidlig) slik at jeg får listet meg opp til storesøsters seng for å hviske god natt til henne idet jeg skal legge meg.

Frem til da venter gullrekka på tv, beina høyt og pepsi max.
KOS DERE I KVELD

- har hørt rykter om at vår reportasje er med i det nyeste Kamille! Følg med!






HUSK Å MELD DERE PÅ MIN GIVEAWAY I INNLEGGET UNDER
post signature

2 kommentarer:

  1. Dere får ha en fantastisk helg :)
    Kjempenydelig hjem dere har :)

    SvarSlett
  2. Så fint bilde av deg! Høres ut som en deilig fredagskveld! God helg, klem!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag