19.10.2013

God lørdag!

God kveld i stua!
Håper dere har hatt en fin helg så langt. Jeg har vært på jobb før det var kvalitetstid med minstejenta og pappa'n noen timer før leggetid. Hun trives nok med oppmerksomheten hun får når storesøster er borte, for hun blir veldig opptatt av at vi skal se på henne hele tiden.
Litt avslapping i kveld før en dag uten planer i morgen - det ser jeg skikkelig fram til

Trenger du forresten blogghjelp, ny header eller ønsker fødselstavle til deg selv eller i gave så send meg en mail på stinelervik@gmail.com så kan jeg hjelpe deg. Har akkurat laget header til Monica i forbindelse med ny blogg. Ta en titt her.

Ha en fin kveld



post signature

1 kommentar:

  1. Så deilig med en dag uten planer! Ha en fin dag i dag også, Stine :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag