04.10.2013

God helg!

Vet ikke om jeg har nevnt dette på bloggen tidligere, men jeg har sagt opp helgejobben min på sykehjemmet da dette ble lite økonomisk for oss som familie , samt at jeg fikk lite tid med barna. Nå er oppsigelsestiden ferdig, og jeg har fri hver helg i lang tid fremover! Det er en utrolig deilig tanke!
Ingen planer, bare familiekos

Tuva har blitt plukket opp av pappan sin i dag for å være sammen med han i helgen, Live sover og kjæresten er ute å gjør noen ærender - jeg har lagt beina høyt, venter på gullrekka på tv. og innstilt på total avslapping

I morgen kommer oppskrift på sunn sjokolade -var en del som etterspurte denne
Ha en fin fredagskveld
post signature

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en flott fredag. Og så deilig det må være å ikke jobbe helg lengre, husker selv den følelsen da jeg sluttet å jobbe skift. Endelig er helgene hellige og noe man setter pris på.

    Ha en fin helg!
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Så utrolig deilig å slippe helgejobbingen... Har selv jobbet helg bestandig, men nå har jeg vært sykemeldt stort sett hele svangerskapet, så helgene har virkelig blitt noe man ser frem til:)

    God helg Stine:)

    SvarSlett
  3. Så herlig med helgefri!! Det er det jeg ønsker meg mest av alt (nesten)! Men ser dårlig ut foreløpig...

    SvarSlett
  4. Nyt helgene fremover <3 Ingenting er som skikkelig kvalitetstid med familien i helgene :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag