11.10.2013

GIVEAWAY: Barbie

Jeg, som de fleste andre jenter, har nok brukt timesvis av barndommen med å leke med barbiedukker.
Jeg samlet da jeg var mindre og elsket og kle opp disse søte små dukkene i alle nydelige klær og sko en 6åring bare kunne drømme om! Eget barbiehus fikk jeg også. Som pappa installerte lys (med dimmer, selvfølgelig) og min lillebror flyttet inn på verandaen i andreetasjen et øyeblikk jeg snudde meg bort.
Heldigvis gikk det bra med både lillebror i toppetasjen, og barbiehuset men det har nok sett side bedre dager. Jeg har oppbevart det på mørkloftet til min farmor og farfar, men måtte dessverre kaste det sist jeg var utover.

. Nå har Tuva overtatt min barbiesamling, og hun har fått stor interesse for disse allerede.

54 år etter den første barbiedukken kom, ser man fortsatt at:
·       70 prosent fremhever Barbie som et kvalitetsleketøy og som fremmer fantasifylt lek.
·       58 prosent fremhever Barbie som et leketøy som utvikler barnets kreativitet. 
·       70 prosent fremhever Barbie som et leketøy som er velegnet til å holde på barnas oppmerksomhet

50 år med Barbie

Jeg har den store glede å få dele ut en barbiedukke til en av mine lesere:
Skriv en kommentar i innlegget under og du er med i trekningen.
Husk mailadresse! Vinneren kåres torsdag 17.oktober

Lykke til
post signature

18 kommentarer:

  1. må være med på denne ;)

    Stine
    (stinetorsvik86@gmail.com)

    SvarSlett
  2. Vil gjerne vinne Barbie :-)
    Hilsen Wenche l
    Wenchepia83@hotmail.com

    SvarSlett
  3. er vild med de skønne barbier, gerne med:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med i trekningen av denne :)

    Ha en flott helg
    Mvh Monika T (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  5. Åh, Barbie..<3 Føler jo at det er nettopp at jeg selv sluttet å leke med dem...;) Jeg er med i trekningen..:)

    SvarSlett
  6. Åh! Min datter har akkurat fått sansen for Barbie'er, og har bare en foreløpig. Vi blir gjerne med i konkurransen :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Åååå, nå ble jeg skikkelig geleidet ned Memory lane;) Jeg har vokst opp med barbie og ser for meg at jeg gjerne skulle gitt dukkene mine videre til datteren min.. MEEEN siden mine dukker ikke overlevde lillebroren og lillesøsteren min så hvis jeg vinner skal hun få passe på min datters dukke-hylle og taes ned når hun blir stor nok;)

    SvarSlett
  8. Jeg er med :) Har en prinsesse som ønsker seg Barbie :)

    SvarSlett
  9. Jeg er med :) Og håper på å vinne selvsagt ;)

    SvarSlett
  10. Hei! Jeg vil gjerne være med på give away-en din. Flott blogg og herlige jenter du har, Stine! Hilsen Anne Berit tremenning :)

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med ;) det hadde jentene mine likt! Ha en fin dag videre 😊
    Klemmer fra Nina

    SvarSlett
  12. Har ei lita frøken som hadde blitt veldig glad for en Barbie:-)
    Jmbreivik@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Vil veldig gjerne vinne en Barbiedukke til jenta mi. Hun elsker å leke med dukker og kle av og på dem. Men barbiedukker har hun ikke mange av. Barbie er jo en klassiker! :)

    SvarSlett
  14. Jeg vil være med :) Har ei jente på nesten 4 år som hadde elska å fått ei barbie ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Åh, jeg må være med. Storesøster fikk sin første barbie til 3 års dagen forrige helg, og det var kjærlighet ved første blikk. SÅ det ønsket hun seg flere av. Til og med storebror på 5 syntes det var gøy å leke med (enn så lenge) ;) Storesøster syntes det var såå stas når hun fikk lov å ha den med i badekaret også ;)

    frujacobsencom@gmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne vinne denne til tanteungen min ettersom at jeg selv har en gutt.
    Hun ble lagt inn på sykehuset i dag og blir der de neste 2 ukene. Jeg vil gjerne overraske henne når hun kommer hjem, så hvis vi vinner, så vil jeg at dere skal sende den i posten til henne :)

    SvarSlett
  17. Så gøy! Her skal Marielle overta mine dukker etterhvert også. De som lillesøstra mi ikke skrev navnet sitt i panna på hvertfall... Og det blir nok noen nye også :)
    vigdisw_@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med, da prinsesse Tia endelig interesserer seg for noe annet en duplo og biler! :D

    saccosekken@hotmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag