03.10.2013

Den siste uka

fra Instagram
 

 
 

Det har vært en god uke!
Litt mer jobbing enn vanlig, men overraskende nok føler jeg at energien strekker til og jeg får gjort det jeg ønsker å gjøre. For en deilig følelse!

Torsdag betyr fri på formiddagen, og i dag har jeg valgt å være litt mer effektiv.
Kjøttet til morgendagens kjøttsuppe står på komfyren og koker - jeg slår på stortromma og lager kraft av beinet denne gangen. Lavkarbobrødet står i ovnen, og sunn sjokolade har jeg laget som smaksprøver som skal serveres på jobb i dag. Nå skal dynene kastes ut og huset skal vaskes før arbeid.
Husmorspoeng i dag! 
Ha en fin dag

Btw: Har gått noen uker på Supermat nå, og planen er å komme med en liten update + forklaringer på dette om litt. Fyr løs om du har noen spørsmål i den forbindelse

post signature

2 kommentarer:

  1. Benedicte3/10/13 11:52

    Jeg er veldig interessert i oppskrift på sunn sjokolade! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag