16.10.2013

5år og 500 000 besøkende!

Det er snart 5 år siden jeg startet denne bloggen.
5 år med opp og nedturer, 5 år med inspirasjon, frustrasjon og ikke minst nye bekjentskaper - bloggen har gitt meg så mye på så mange forskjellige plan og jeg vil takke hver og en av dere. Takk for tips og råd, takk for at du deler dine erfaringer.
 
Alle som titter innom oss i en hektisk hverdag, takk til deg som legger igjen spor og som tar deg tid til å lese det jeg skriver. Takk til deg som synes bloggen min er inspirerende og velge og komme tilbake, da det er et hav av andre blogger der ute. Besøkstallet nærmer seg 500 000 (!!) og jeg tenkte kanskje å gi noe tilbake til dere i form av et stort gavedryss igjen. Er det noe dere liker?
Liker dere blanding av barneprodukter og interiør med flere vinnere?
 
Igjen, tusen, tusen takk for at akkurat DU tar deg tid til å gi meg den motivasjonen jeg trenger for å fortsette.

post signature

4 kommentarer:

  1. Wow,gratulerer ♥
    Jaa,høres helt topp ut,gleder meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) har tatt kontakt med mange spennende sponsorer, så spent på å se hvem som blir med! Gleder meg

      Slett
  2. Gratulerer med fine tall Stine, vel fortjent:)
    Gavedryss er alltid gøy, jeg blir med ♥

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk :)
      Tror det kommer til å bli veldig bra

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag