17.09.2013

Well, hello there!

Hei igjen dere!
Det har vært stille fra denne kanten en stund nå for det har vært så utrolig hektisk de siste ukene at jeg har rett og slett ikke klart å tenkt på bloggen.
Hverdagen med to små i barnehage, full jobb på mor og far + middagslaging, husarbeid og alt det andre er uvant for oss enda, og vi har ikke lært oss å disponere tiden slik som vi bør enda, og det er to utslitte foreldre som finner senga om kvelden.
 
Nå er det siste innspurt før helg og messe gjennom jobben.
Det skal bli godt å komme seg bort litt, sove litt lenger enn vanlig, hilse å hyggelige folk og bli inspirert både ovenfor egen livsstil og i forhold til jobben. Turer i skog og mark, foredrag og spennende stands er noe jeg ser veldig fram til. Før den tid er det mye som skal ordnes hjemme, med helsestasjon, bloggen, planlegging av mat og husarbeid, baking av bursdagskake til mitt kjære søskenbarn og makroner til barnedåp på søndag. Foreløpig er neste uke litt roligere (enn så lenge) og det skal bli godt å ha en ettermiddag helt fri igjen og føle man har kommet litt ajour igjen
 
Håper dere fortsatt henger med 

post signature

2 kommentarer:

  1. Kos deg med messe! Sikkert godt å få et bittelite avbrekk, slik at du kommer helt uthvilt tilbake. Er ikke bare bare å være tobarnsforeldre med ti millioner gjøremål!

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg forsto at du også hadde vært på Life messen i Riga? En venninne av meg var der og skrøt veldig av flere av foredragsholderne. Dessverre tok hun ikke vare på programmet med oversikten og navn.. Jeg skulle så gjerne ha tak i noen av de til et annet event. Har du noe som kan være til hjelp så jeg kan komme i kontakt med de? Må ellers si du har en flott og interesant blogg! Send meg gjerne en Mail Hewalak@online.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag