19.09.2013

VINN REISEKOFFERT TIL BARN


Visste du at 8 av 10 foreldre gruer seg til å fly med barn?
Det er snart høstferie og mange har kanskje tenkt seg bort på tur. 
I samarbeid med Mattel ønsker jeg å gi bort en reisekoffert med leker som passer for barn i alderen 0-1,5 år. 

Vi fikk denne i posten før vi skulle kjøre til Bjørneparken, og i tillegg til det som allerede var oppi fylte jeg på med smoothies, pastiller, snacks, kjekser og rosiner slik at jentene kunne ha bak i bilen sammen med seg mens vi kjørte. Det var stor stas å passe på dette selv i bilen! Tuva fant frem og delte ut til seg selv og lillesøster. I ettertid har kofferten havnet på jenterommet, klar for ny biltur/reise

Vil du vinne?
Legg igjen en kommentar i innlegget under så trekker jeg en vinner om en uke (torsdag)

post signature

VINNEREN AV STELLEPAKKE FRA LIBERO ER:
CAMILLA EGGEN
-du har fått mail

50 kommentarer:

  1. Så herlig :) Jeg hadde en sånn koffert da jeg var liten. Det var høydepuntet å vei til hytta :) Jeg vil gjerne vinne <3

    SvarSlett
  2. Så nydelig koffert:) Hadde faktisk en helt lik, bare litt mindre og blå da jeg var liten jente:) Hiver meg med på giveawayen, så kanskje jeg kan vinne en til tuppa mi:)

    SvarSlett
  3. Slike drømte jeg alltid om å få da jeg var liten, håper på å vinne :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Her må jeg bare bli med, for jeg hadde slik koffert da jeg var liten og jeg elsket den...mine 2 eldste hadde også da de var små, og det hadde vært supert å vinne en slik til minstemann, for jeg er sikker på at han og vil elske den :)

    Mvh Monika T

    SvarSlett
  5. Denne bringer fram noen minner, ja... Hadde akkurat lik da jeg var liten :)
    Vil gjerne være med i trekning.

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  6. Hadde vært gøy med en sånn koffert til min lille Alexander. Vi skal mest sannsynlig til Gran canaria i vinter og da hadde det vært supert. han er bare 10 uker nå men trengs å syselsettes når han blir litt større:) Tror jeg hadde en sånn koffert selv også. :)

    Anette SM:)

    SvarSlett
  7. Husker disse, hadde vøri artig om jeg hadde vunnet til snuppa mi. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  8. Artig giveaway til de små.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  9. Den kofferten er kjempesøt:)
    Jeg er med :)
    Mvh. Elini:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  10. Å disse er søøøte! Jeg vil gjerne vinne en!
    Jannickeskorstad@gmail.com

    SvarSlett
  11. Super premie:) Ønsker meg den veldig til datteren min:)

    SvarSlett
  12. Såklart jeg vil delta med en slik premie:) Genialt!!! :) Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  13. Jeg er gjerne med, den kofferten vekker gode minner, så hadde gjerne gitt en sånn til mitt barnebarn :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg er med :D

    e-mail: togepi90@hotmail.com

    Vennlig hilsen Isabel Aanes

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med. Har to små som hadde likt denne :)
    Mvh Hilde
    hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  17. Jeg er med :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  19. Hadde vært supert å vinne denne til lillegutt til vi skal til Kreta i høstferien :-)

    SvarSlett
  20. Hei!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :) Jeg husker at jeg selv hadde en lignende koffert da jeg var liten.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  21. Øystein W.20/9/13 08:08

    Ja, takk! :) Denne hadde vært perfekt til Mathilde (2).

    oystein.wolf@getmail.no

    SvarSlett
  22. Blir med på trekning:)

    Marius
    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Så fin.
    har 2 små så kunne tenkt seg den :)

    SvarSlett
  24. storesky@hotmail.com20/9/13 19:10

    Åå, en sånn hadde vært fin å ha! Husker jeg hadde en helt lik koffert da jeg var liten men den er borte nå :-(

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med på trekning. Sofia på 4 trenger virkelig et sted hun kan legge alle hemmelighetene sine slik at lillebror ikke tar de :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  26. Vil selvfølgelig ha slik! reiser ofte p litt lengre bilturer ;)

    janne_1988@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Den hadde vært fin for farmor-gutten i Oslo når han skal på besøk til Sørlandet :-)




    tevens@online.no

    SvarSlett
  28. Vilde Andrea
    Hadde vært gøy å vunnet, vil gi den videre til min tremæning i julegave!
    hun har terminn idag ! :D

    vilde_rokne@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Vil gjerne være med å prøve lykken her.
    Flott koffert til alle "hemmelighetene"

    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

    SvarSlett
  30. Kjempeflott koffert, er gjerne med i trekningen c",)

    SvarSlett
  31. Ja takk, jeg vil gjerne vinne denne flotte premien :)
    Noe man så absolutt har bruk for!

    Hilsen Tone, frklangenes@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg hadde også sånn, den er brukt i småbiter så hadde vært kjekt med ny! Heidi@cabdata.com

    SvarSlett
  33. åå en sann hadde ej når ej va lita, hadde berre våre so kult att jentene mine også hadde en:):)blir gjerne me på denne konkuransen ja:) grevss@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Så søt! Jeg vil gjerne være med i trekningen :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne vinne en sånn til sønnen min:-)
    margrethe1123@gmail.com

    SvarSlett
  36. Åå. Denne kofferten vekker mange minner. Vil gjerne vinne en slik til mine to gutter. Skal snart ut å fly. Så det hadde passa perfekt.
    Marita :-)
    mita__86@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Å dette var Nostalgi det.
    Jeg hadde en slik koffert da jeg var liten selv, men en lit mindre.
    Å i den hadde jeg lege instrumenter,slik at jeg kunne være doktor for bamser og dukker :)
    Jeg har veldig lyst å være med, hadde vært så moro og gitt den til mitt lille barnebarn, som hadde blitt super glad.
    Å så ville jeg fortalt at en slik hadde farmor når hun var liten +++.

    Krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.
    Vet lille jenta hadde blitt lgad.

    Ha en fantastisk fin Høst :)
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Nusseligste kofferten i verden ! Hadde en nesten akkurat make da jeg var liten og vil gjerne føre tradisjonen videre :) Ønsker oss kjempe mye, min ble så slitt og godt brukt så det ville nok denne også blitt !

    Ønsker deg og dine en herlig uke !
    Mvh Nora Hansen
    nora_hansen11@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Hei :-)

    Så søt koffert, det er en gammel og søt modell.
    Hadde vært stas om barnebarnet fikk en slik.
    Ha en herlig høstuke!

    Høstklem fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  40. kjempesøt :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Kjempe stilig! Og som så mange andre så har jeg også hatt en slik koffert som liten :)
    Mellomste her synes det er kjempe stas å pakke med seg kosen, bøker og små figurer i mammas sekk og gå på tur i huset. Så om han hadde fått en passelig koffert så hadde det nok blitt litt lettere for han på sine små utflukter ;)
    Ha en flott uke!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  42. Jeg er med :)
    God høst! :)

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Åh, det hadde vært helt utrolig gøy å gitt denne til tantebarnet mitt!

    Toril Andersen

    torilan1@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Det er nok flere generasjoner som husker denne kofferten. Jeg hadde også en slik da jeg vokste opp. Den var brun, kom fra USA og full av pilotutstyr og "glaserte" appelsin og sitrondrops som min mor laget. Jeg tror jeg var den eneste i Athen som var så heldig å ha en slik koffert

    Pilot ble jeg, men har ikke smakt slike drops på mange, mange år. Det ville vært koselig å være med på å "bygge" opp en ny "minnekoffert" for en ny generasjon

    Jeg vil derfor gjerne være med på denne og ønsker alle lykke til

    Mvh

    Nick

    skyhawklk@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Jeg er med :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  46. Den bringer frem gode minne fra egen barndom!
    Jeg har snart 2 små, som gjerne skulle hatt en koffert å bryne seg på.
    Krysser derfor fingrene!

    Hilsen Anette
    anettesoumjensen@gmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg er med :)

    Hilsen Mette
    mette.holten@gmail.com

    SvarSlett
  48. Vil gjerne være med :) Alltid stas når de kan pakke selv :)
    m a b b i t 87 @hotmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag