25.09.2013

Love your life

Ganske viktig, synes du ikke?
Love your life

Det er et av mottoene til Life helsekostkjeden, og jeg har sett den lenge, men aldri tenkt over hva det virkelig betyr. Etter motivasjon og faglig påfyll i helgen som var er jeg fylt av ny energi og satt hverdagsfokuset en annen plass enn der det var før jeg dro sørover.

Jeg har fått tid til å tenke, tid til å finne ut hvilken mamma og kjæreste jeg vil være for de jeg bor sammen med. Funnet ut at småting kun er bagateller og at hverdagen blir så mange ganger bedre når man er positiv, enn å henge seg opp i ting man ikke kan gjøre noe med, eller ting som skaper dårlig stemning.

Det viktigste jeg skal gjøre for meg selv fremover er å fortelle andre hva jeg vil eller forventer, istedet for å "irritere" meg over at de ikke skjønner det eller er tankelesere. Jeg vil bli den beste utgaven av meg selv og sette meg egne mål for tiden fremover, samtidig som jeg vil sette mål for oss som familie.

Love your life
- tenk over hva du har fremfor hva du ikke har så skal du se livet får mer mening
 
post signature

1 kommentar:

  1. Veldig fint innlegg Stine. Det er så utrolig viktig å sette pris på alt man faktisk har! :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag