09.09.2013

Laks med grønn salat

Det virker som det er oppskrifter dere savner på bloggen her, og jeg har brukt litt av helgen til å funnet i mange oppskrifter vi har brukt den siste tiden, og vil dele med dere. Kanskje jeg får til å legge ut en oppskrift i uka? Dere vil finne alle mine oppskrifter under "oppskrifter" under headeren.
Her kommer dagens:

4 biter laks
2 ss soyasaus
4ss olivenolje
1 sitron
salt og pepper

Sett ovn på 180 grader.
Legg laksen i en ildfastform og ha soyasaus, olivenolje, salt og pepper på laksen.
Ha over revet skall av sitron og bak i stekeovnen i 15-20 min

2 Vårløk
1/2 eple
Hjertesalat 
Avokado

3 ss sitronsaft
3 ss olivenolje

Del opp alle ingrediensene og bland sammen.
Hell over sitronsaft og olivenolje - server
Server med ris om ønskelig
post signature

1 kommentar:

  1. Nam nam! Dette skal jeg teste ut i morgen :) Perfekt innlegg når jeg sitter her og funderer over hva jeg vil ha til middag i morgen... Fisk hadde gjort seg, gikk gjennom tankene. Også ser jeg et innlegg fra deg på Bloglovin. Perfeksjon <:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag