05.09.2013

Kjøp bleier - vinn et hus

Ja, nå kan du vinne et hus til en verdi av 2,1 millioner når du kjøper Liberobleier på Kiwi.
For kampanjeinfo og oversikt over alle de 250 fantastiske premiene så se HER 


I forbindelse med denne kampanjen har jeg en konkurranse der en av mine lesere kan vinne en Liberosekk fyllt med stelleprodukter.

KONKURRANSEREGLER
1) Gå inn på Libero på facebook ; lik eller kommenter ett av innleggene om "Vinn et hus" kampanjen. Legg deg gjerne til som følger - da vil du få masse nyttig informasjon gjennom hele året

2) Når punkt 1 er gjort, så skriv en rad eller to i dette kommentarfeltet om ditt drømmehus! Hvilke tanker og ønsker har du? Spesielle kriterier eller fargevalg du har sett for deg? 

Gleder meg til å høre, og lykke til.
Kanskje akkurat du blir den heldige

post signature
Trekning torsdag 19.sept

3 kommentarer:

  1. Så spennende ;) hadde vært såå flott med et hus da!
    Kunne godt tenkt meg et fint lite hus med hage litt "ut på landet". To etasjer og fine detaljer på vinduene og ved taket 😍 *drømme, drømme*

    Håper du får en fin dag videre ;) klemmer fra Nina

    SvarSlett
  2. Har likt facebook siden til Libero og likt innlegget om å vinne et hus inne på samme side :-)
    Mitt absolutte drømmehus er hvitt med stoor veranda, har to etasjer med tre-fire soverom og en fin hage med stor plen, epletrær og ripsbusker :-)
    Hilsen Anette (als.91@live.no)

    SvarSlett
  3. tenk å kunne vinne et hus a :) det hadde vært noe det :)
    drømmehuset mitt består av store rom, høyt under taket og lune farver <3

    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag