29.09.2013

I media

Tirsdag denne uka publiserte mammanett fødselshistorien med Tuva nok en gang. 
Jeg fikk en hyggelig mail med spørsmål om de fikk legge den ut nok en gang da det var en av de sakene som ble lest mest i fjor. Jeg la med noen nye bilder og en liten oppdatering på hva som har skjedd siden den gang, og dennen uka kom den igjen
Noen timer senere ringte min mamma: hun hadde sett link på Se&Hør sine nettsider også! 
Så rart å se.
Håper jeg har nådd ut til andre spente førstegangsfødende som kanskje står mer på kravene enn det jeg gjorde den gangen. Skremmende å høre hva kommende mødre får høre fra helsenorge!
 STÅ PÅ KRAVENE DAMER

Har du enda ikke lest den, så se her: FØDSELSHISTORIE


post signature

1 kommentar:

  1. Er jo virkelig en historie utenom det vanlige:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag