26.09.2013

Good morning

God morgen!
Jeg elsker torsdager! 
For det første er det snart helg, og jeg starter ikke på jobb før kl 13, og har hele formiddagen for meg selv. Husvask, rydding og andre ting pleier å stå på planen, men i dag skal jeg bare bruke den på meg selv, og litt shopping. Det er så deilig med en myk start på dagen. Frokosten i en shaker, datatid og tente lys - høsten har kommet!



Vinneren av reisekofferten er også trekt ut
Gratulerer så mye til deg.

Ønsker dere alle en riktig fin dag
post signature

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne vite hvor du kjøpte de lysestakene og kubbelysene. Det er KJEMPE fine!

    SvarSlett
    Svar
    1. De har jeg kjøpt der keg jobber på Frk Wickstrøm på Heimdal. Ta deg en tur om du bor i Trondheimsområdet eller så får du sende inn bestilling så sender vi til deg ;) skriv mail til frkwickstrom@gmail.com :) vi har bare en igjen av hver størrelse på lysestakene

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag