18.09.2013

Bursdagskake: Ben10

Mitt søskenbarn Mathias, blir 6 år på torsdag og ønsket seg en Ben10 kake!
Med to jenter i hus som er under gjennomsnittet interessert i TV måtte jeg google meg fram for å finne ut hva det var og hvordan jeg skulle lage denne. Nå er kaken ferdig og jeg satser på et fornøyd søskenbarn som kan servere denne på barneselskap på lørdag.

Annas favoritt sjokoladekake fylt med sjokoladesmørkrem og trekt med marshmellowsfoundant.
En kjempegøy kake og lage! Trenger heller ingen spesielle redskaper for denne da man kan skjære ut det meste for hånd slik jeg har gjort her:









Håper den faller i smak
post signature

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk :D Arti å ha en hobby også :D

      Slett
  2. Mathias blir sikkert superfornøyd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi satser på det :) Han har ikke sett den selv enda, så jeg vet ikke dommen, men håper han liker den

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag